2014. április 5., szombat

Csillagjegyes kihívás-Nyilas




Sziasztok



Csillagjegyes kihívás mai jegye a nyilas,amire jellemző egyik szín a lila.
Nem volt nehéz erre választanom,mindenképpen a Kiko 255-ös lakkját akartam használni.

Csodás lila millió holo csillámmal.
Talán ez az egyik kedvenc Kiko lakkom,ehhez hasonlót csak drágább márkáknál láttam,most nekem ez abszolút favorit.
Kétféle verzió született,az egyiket amire nyomdáztam este kentem fel,a másikat másnap reggel,csak azért változtattam rajta mert nem tetszett a nyomdázott verzió,így lemostam és újrakentem.
A lakk két rétegben fed,sokkal de sokkal szebb élőben mint  a képeken.
Lila lakkot nem egyszerű fényképezni....







Napsütésben készült képek:














Következő játéknál szeretném-remélem sikerül még vennem belőle-ezt a lakkot is kisorsolni majd,természetesen egy új,nem haszált változatban,hogy más is élvezhesse ezt a pazar lakkot.




Felhasznált lakkok és kellékek


Olry-Bonder
Kiko 255 két rétegben
Lila konad nyomdázó lakk
Cheeky CH50 stamping plates
Bornprettystore matrica
Seche vite





neked tetszik ez  a lakk?
kedveled a lila lakkokat?



22 megjegyzés :

  1. Fantasztikus, nekem mindegyik formájában nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Nővérem nyilas... és utálja a lilát! Ha egy lakk rózsaszín, de LILÁS beütése van, azt már magaménak is érezhetem, mert megkapom :P :D Amúgy marha szép ez a lakk!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a lakk, mindkét mani nagyon tetszetős :)

    VálaszTörlés
  4. A nyomdázott verzió valami hihetetlen szép! Csodás a Kiko lakk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      örülök,hogy neked tetszik nyomdázva :)

      Törlés
  5. Szuper jó mind a kettő :) !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy elnyerte a teszésed :) köszönöm

      Törlés
  6. Gyönyörű szín, nekem is tetszik mindkét verzió, talán a nyomdázott kicsit jobban :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, ez nem is egyszerű lila lakk, szép mindenhogyan, magában is, bár nekem kicsit túl sok a rózsa, de a rózsaszínű rózsával tetszik a legjobban. A nyomdázás is jópofa, de az neked mindig jól sikerül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sárga nem igazán érvényesül,lehet rövid a körmöm azért nem illenek a rózsák a képbe....:)

      Törlés
  8. Csodás ez a lakk! Nekem mindkét verzió nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. Magában és díszítve is csodás! :)

    VálaszTörlés
  10. Brutál a lakk*-* nekem nyomdával is tetszik, és matricás verzió nagyon szép ^_^

    VálaszTörlés
  11. Nekem magában tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  12. Lila galaxis, ó mamám, az első kép alapján azonnal beleszerettem! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  13. Nyilasként is jóváhagyom mindegyik verziót, nagyon-nagyon szépek! *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!