2014. április 19., szombat

Csillagjegyes kihívás-Vízöntő


Sziasztok


Elérkeztünk az utolsó előtti jegyhez,ami a vízöntő.
Erre a jegyre a jellemző szín az acélkék.
Én egy szép kék lakkot választottam-bevallom nem tudom milyen az az acélkék,a Sinfulcolors-Why not lakkja.
Tetszik ez a kék árnylat,viszont felkenve csupasznak éreztem,mindenképpen kellet rá minta.
Erre jött még a Sinfulcolors-Hottie fedőlakkja,ami egy csodás kék csillámos lakk,utána egy kis nyomdázás.
Lehet túl sok,viszont nem akartam magát csak a csillámos lakkot feltenni.
Nem vagyok kék lakk rajongó,mondjuk úgy hogy barátkozunk,viszont az alap kék lakk nagyon tetszik,a kék égbolt jut eszembe róla.

















 Végül a nyomdázott verzió









Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Sinfulcolors-Why not 2 rétegben
Sinfulcolors-Hottie 1 rétegben
Konad fehér bordó kék lakkok
Pueen08 stamping plates
Konad top coat







kedveled a kék lakkokat?









15 megjegyzés :

  1. Szép lett , nagyon tetszik ez a kék :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez igazán gyönyörű lett, az a csillámos fedő hatalmasat dob rajta!

    VálaszTörlés
  3. Bizony, van jó pár kékem nekem is, ez is tetszik, mintával nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó, a középső körmön lévő nyomdázással tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű ez a kék lakk, nekem a csillámos változat tetszik legjobban :))

    VálaszTörlés
  6. A kék lakk brutál szép, és mindkét verzió tökéletes: )

    VálaszTörlés
  7. Beleestem ebbe a kék árnyalatba, világít te jó ég!!! :)))))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. Nekem nagyon tetszik ez a kék lakk!:) A minta is nagyon jól passzol hozzá!:)

    VálaszTörlés
  9. Vízöntőként rá kellett hogy jöjjek h nincs acélkék lakkom, vhogy ha már kék szín inkább a sötétebb árnyalatok jönnek be. De ki kell próbáljam most már hátha. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!