2014. április 23., szerda

Hogy csináld: Nail art stamping decal


Sziasztok


Ma egy step by step bejegyzéssel jövök,ugye a melegvizet nem én találtam fel,szögezzük le ezt a techinkát láthattátok már ezer és egy vidóban,nem én találtam ki-bár így lett volna :D,viszont szívesen írok róla egy bejegyzést.
Ez már korábban befotózott mani,itt még hosszabb volt a köröm és a szemléletés jobb rajta.


A nail art stamping decals alias a nyomdázott matrica igy sima egyszerűen,egy szuper technika ami kis ügyességgel elsajátítható.Szerintem nagyon fain,nekem nagyon tetszik.sok manikűrt így készítek-pl amikor a mintát középre akarom tenni :)

A képekre irtam magyarázó szöveget,viszont egy két gondolatban elmesélném hogyan is készül.

Első lépésnek én általában összeszedem a hozzávalókat:

  1. Körömlakk amivel kilakkozod a körmeid
  2. nyomdapaletta-olyan aminek nyomdázáskor,csak a körvonala látszik
  3. lakkok amivel majd kitöltöd a nyomdázott formát-lehet akrilfesték is
  4. nyomdázó lakk-én konadot használok
  5. mintázó párna-kell legalább 5
  6. sima fedőlakk-nálam a gyorsan száradó nem vált be
  7. lakklemosó
  8. nail art vékony ecset a díszítéshez



Első:


Jelen esetben a Mash-62 palettáról választottam a puzzle mintát.Itt nem fogom mindegyik darabot kitölteni színnel,csak néhányat.Nekem most ez így tetszett,szerintem igy jobban kijön majd  a minta.


Mintázó párnákat előkészítettem,nyomdázás előtt szépen áttörölgettem acetonos vattakoronggal.



 Nálam most a fekete konad játszik nagy szerepet és jöhet a nyomdázás


A mintázópárnára felvitt mintát várd meg míg teljesen megszárad
Ez azért fontos így amikor a színekkel kitöltöd a mintát,a  minta körvonala nem fog elmosódni.



Mind az 5 nyomdázópárnán elvégzed ezt a műveletet.


Száradás után kitöltöd a színes lakkokkal.
Én jelen esetben 2 Catrice lakkot választottam,és egy Essence-t válaszottam.





Kiválasztás után óvatosan elkezded egyesével kitölteni a mintákat.
Itt már csak a képzelet szab határt,mindenféle színnel lehet variálni.
Nekem az alaplakk egy holo lakk.




Ezután kell egy fedőlakk-nálam írtam a gyorsan száradó nem igazán vált be.
Ezzel lekened körbe az 5 nyomdázópárnán található megszáradt mintákat.
Nem kell félni,a fedőlakk nem keni el a mintákat,kicsit ütögető mozdulattal vigyétek fel,a fedőlakkot nem kell sajnálni,jobb a több mint a kevés.
Ha túl keveset visztek fel,lyukas lesz a minta vagy felvitelkor a manikűrön lehet lyukas,vagy épp a felszedéskor kilyukad a mintázó párnán.








Egy nagyon fontos dolog következik,hogy csak és kizárólak tökéletesen száraz fedőlakkra vigyétek fel a "matricát".




Ezután fedőlakkal lekened a körmöd,vékony réteggel!


Óvatosan leszeded a már tökéletesen szárad matricát a mintázó párnáról.
Ezt megfoghatod körömmel,vagy csipesszel.




A felkent fedőlakkra ráhelyezed óvatosan a matricát.A fedőlakkos fele érinkezzen a matricának a körmöddel,de az ami a mintázópárnán volt,tehát a lehúzás után megfordítod és ráhelyezed a körmödre.

A lényeg,hogy körben kicsit nyomkodd rá,hogy befedje a körmöt,nem túl erősen.





Kis tálkába lakklemosót öntök,majd egy ecset segítségével leáztatom a felesleget.
A felesleget körbevághatod,és nem igazán szoktam vágni,mivel félek,hogy belevágok a mintába,vagy a kezembe.
A mozdulat a következő: lakkba mártás,és a körömtől kifelé húzod az ecsetet,óvatosan.

Fedőlakkal fixálod az egészet és kész.










Ha van kérdésetek szívesen válaszolok :) lehet valami nem érthető.....:)







kipróbáltad már ezt a techinkát?


28 megjegyzés :

  1. Jahj már a dínós manid óta ki szeretném próbálni ezt a technikát! :D Nyáron biztosan sort kerítek rá! :) Lehetne több ilyen jellegű bejegyzés! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      a dinós az dupla matricás,elsőnek a spirál került fel,majd a dínók :) de ezek szerint megérte ráfordítani az időmet :)

      Törlés
  2. köszi a részletes leírást! Nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó kis step by step bejegyzés! Számomra teljesen érthető!:)
    Csodásak a kép illusztrációk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) te ebben már profi vagy..... :P

      Törlés
  4. Nagyon klassz és jó a step by step hozzá :) Kata mosolyrecept.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  5. Hát ez nagyon jól jött! Már régóta gondolkozok rajta, hogy hogyan csinálhatod a színes mintákat! :D Köszönöm a bejegyzést! Nagyon szuper volt! És nagyon jók az illusztráló fotók is. :)

    VálaszTörlés
  6. Hú, nagyon szép lett! Meg a technika is, bevallom én még nem hallottam róla, van még mit tanulnom... Nagyon jól összefoglaltad, érthető a leírás, a képek is tetszenek, ha majd elég bátor leszek, akkor biztos ez alapján fogom megcsinálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      szerintem érdemes kipróbálni,főleg olyan mintáknál érdemes,amit nehéz középre nyomdázni.
      nekem nem igazán tetszenek azok a minták,amik nem centrikusak a körmön. inkább megcsinálom ezzel a technikával :)

      Törlés
  7. Szuper leírás volt, nagyon világos és érthető! Remélem lesz még ilyen step by step tőled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,örülök,hogy segitettem :)
      mindenképpen lesz még step,igyekszem :)

      Törlés
  8. Szuper volt ez a step-by-step. Kipróbálnám én is szívesen, de mivel egyenlőre csak 1 db nyomdázó párnával "büszkélkedhetek" rámenne a fél napom :D Csodálkoztam is mindig, hogy hogy van ideje mindenkinek ezzel szöszmötölni...ja hogy több nyomdázó párnával :D :D Köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      hát egy párnával azért ez szerintem nehézkes :D az tényleg időigényes :D :D

      Törlés
  9. Nagyon jó a leírás, szerintem is jöhet még több ilyen!
    (nem baj, ha nem Te találtad fel a technikát)
    Én próbálkoztam már ezzel, de sajnos nem voltam elég türelmes, és kicsit elszakadt a még nedves minta. Viszont nagyon tetszik az eredmény, így tuti próbálkozok még majd vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      mindenképp várni kell míg teljesen megszárad a minta. ez kb 30 perc attől függ mennyi lakkot kensz a mintára.

      Törlés
  10. Nálam is rég tervben van a technika kipróbálása, de valahogy még nem jutottam el odáig. Amúgy azt hittem, alulra kell kenni a színtelen lakkot, és aztán arra rányomdázni. Vagy ez mindegy? Igaz, így legalább látom már, hogy hol kell bekenni, fordítva esetleg "lelóghat" a minta.
    Jelenleg 4 nyomdapárnám van, be kell még szereznem legalább egyet, vagy inkább hatot... :) Tényleg, nem lehet valahol a párnákat külön kapni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem,van olyan módszer is azt ált. sütőpapirra készítik,itt a fedőlakkra nyomdáznak.
      Nekem ez a fajta nem igazán tetszik,szerintem komplikáltabb mint ez amit bemutattam.
      elvileg lehet venni külön párnákat,szerintem a bornpretty oldalán is van.
      nekem csak azért van ennyi...kb 10...,mert kerestem a tökéletes mintázó párnát :D

      Törlés
  11. klassz lett a bejegyzés, vártam már egy ilyen szájbarágós step-by-step-et

    VálaszTörlés
  12. Tejóég. Aha, "és kész" :) Ha megismételted még 9-szer :D
    Csodálom a türelmedet. Nekem még a kezem is remeg, rájöttem, mikor virágot próbáltam varázsolni a körmömre, na szóval bármilyen bonyolultabb technika nekem felejtős.

    VálaszTörlés
  13. jujj ez nagyon jó, tuti ki fogom próbálni. :)

    VálaszTörlés
  14. nagyon szuper kis ötlet, még most láttam először de nagyon kecsegtető :)
    nagyon szépen sikerült Neked, minden elismerésem ismét :)

    VálaszTörlés
  15. fúúú ez annyira király :D nagyon ügyes vagy, ehhez rengeteg türelem meg kézügyesség kell az tuti.. király lett a bejegyzés :)
    egyszer kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
  16. Annyira jó ez a technika! :D Szupi ezzel a mintával. :)

    VálaszTörlés
  17. Ez szuper! Köszönjük! Jöhetnek még ilyenek, nagyon tetszett! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!