2014. április 30., szerda

Invogue-Matt suede effect-Hot gossip



Sziasztok



Mai választott lakkom az Invogue matt suede lakkja,ezt még a FD oldalról rendeltem.
Nézelődés után még Erika javasolta,hogy mennyire szép ez a lakk-nekem tuti tetszik mert pink :D - vessek rá egy pillantást.
Nem ismerem ezt a márkát,a suede azaz a szarvasbőr hatás sem igazán hagyott bennem mély nyomot- még amikor a Moyra kínálatában nézegettem anno,szóval elvetettem az ötletet.

Viszont egy blogon láttam erről a lakkról egy csodás képet,akkor belekerült a kosaramba.
Invogue márkáról nem tudok semmit,nem ismerem,viszont nagyon szuper a minősége.
Felkenve az első réteget már látszott rajta a szarvasbőr hatás,egy rétegben jól fedett,megszokásból felkentem rá a második réteget is.
Az üveg 10ml-t rejt,egy darabig elég lesz,tetszik a különleges pink hatása.
Fedőlakkal kijönnek a csillámok,amik a szarvasbőrhatást fokozzák,viszont matt verzióban az igazi-nekem legalábbis.








Fedőlakk a gyűrűs és a kisujjamra került. 







Felhasznált lakkok

Orly-Bonder
Invogue Matt suede effect 2 rétegben
SinfulColos-Top coat





kedveled a szarvasbőr hatást? :)


12 megjegyzés :

  1. Gyönyörűséges ez a lakk! Kivételesen nekem is fedőlakk nélkül, egy hajszállal jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      fedő erre nem kell.akkor már nem lesz bőr hatása :)

      Törlés
  2. Furcsa egy lakk, miket találnak még ki, szarvasbőr-hatás :) Fedőlakk nélkül szerintem most kivételesen jobban érvényesül a különleges finish.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      muszáj lesz majd a moyrát tesznelem,csak jussak a közelébe :D

      Törlés
  3. Néztem már őket, ígéretesnek tűnik :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép és különleges ez a lakk,tényleg! Örülök,hogy tetszik és nem valami gagyi lakkot mutattam neked. :D
    Fedő nélkül is jobban bejön!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem,ne viccelj :) köszi,a segítséget :)

      Törlés
  5. Ah, de szép :O Eredeti finishel és fényesen is nagyon tetszik, annak ellenére, hogy rózsaszín :D

    VálaszTörlés
  6. Aaaaaaaaa... fedőlakk nélkül tetszik jobban, nagyon különleges lakk!

    VálaszTörlés
  7. Nekem is fedőlakk nélkül tetszik jobban, szerintem még csak hasonlót sem láttam sosem, bagyon különleges és szép :]

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!