2014. április 28., hétfő

ManiCute-Barokk

Sziasztok



ManiCute témánk a barokk,amiről szerintem a többségnek a giccs az arany és a barna szín jut az eszébe.
Próbáltam barna alaplakkra nyomdázni arany mintákat,kíváncsi vagyok nektek mennyire jön át a barokk hatás.

Választott barna lakkom,a Kiko 436 Strong chocolate,ami a névőből adódóan egy erős étcsoki szín.
Erre jött az arany nyomdázás,nekem a gyűrűsuajjam tetszik a legjobban. :)






 Matt verzióban:














Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Kiko-436 Strong chocolate 2 rétegben
Barry M Gold foil
Bundle monster Bm-312,Bm-206
Konad top coat





neked tetszenek a barokk minták?







31 megjegyzés :

  1. Nekem is a gyűrűs lett a kedvencem! Szerintem a második kép lett a legjobb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) szerintem az a legjobb minta,de lusta voltam újraalkotni az egészet :D

      Törlés
  2. Woáhh *-* Tudtam, hogy lesz valami tuti mintalemezed hozzá ;) Imádom a matt verziót is, de a fényes talán barokkosabb nekem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      a lemezeket ne is mond... :D

      Törlés
  3. Ez totálisan barokk lett! Nagyon eltaláltad a színeket és a mintákat is, tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű lett!! nagyon barokkos :3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon illik a koncepcióhoz, tényleg igazán barokkos lett :) Nekem egyébként fényesen tetszik a leginkább.

    VálaszTörlés
  6. Nekem is a gyűrűs tetszik a legjobban. :3 Szupi lett.

    VálaszTörlés
  7. Hú, ez megint nagyon el lett találva!

    VálaszTörlés
  8. Átjött a barokk. ;) Nekem is a fényes tetszik. :)

    VálaszTörlés
  9. Aaaahhh így matt változatban de mesés

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű lett! Nagyon tetszenek a minták!:D

    VálaszTörlés
  11. Nagyon eltaláltad, szerintem igazán barokkos lett!
    A középső ujj mintája tetszik a legjobban, szerintem a fényes változat barokkosabb, de kivételesen nagyon tetszik a matt verzió is (pedig ez általában nem jellemző rám)

    VálaszTörlés
  12. Hű, ezt aztán bírnám hordani, csodaszép lett, amúgy is kedvencem a csillogó nyomdázás, arany-ezüst, bármi sötét alapon :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó lett, szuper mattítva is :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!