2014. április 4., péntek

Models own-Hypergel-Cerise shine



Sziasztok


Ugye mindig van új lakk a nap alatt,így sohasem érem utol magam,ha az új lakkokról írok bejegyzést.:)
De mindenképpen megragadtam a billentyűzetet,hogy képernyőre vessek pár sort,amiben taglalom a Models own Hypergel lakkját,milyen  is valójában.

Én a Cerise shine lakkját választottam elsőnek,nekem a pink lakk must have,teljesen mindegy hogy van belőle vagy 70.
A kupakon található kis embléma nagyon szimpatikus,olyan mint valami gomb,kár,hogy nem működik gombnyomásra a lakkozás :)
Pink lakk lévén általában kételkedek a fedésében,bevallom ennél a lakknál nem volt gond.
Első rétegben még nem volt az igazi,a lakk állaga olyan mint valami régi lakké,sűrű és nehéz vele dolgozni.
Második rétegben botrányosan sok került a körmömre,de szépen egyenletesen megszáradt,miután korrigáltam egy kicsit.
A színe és szuper finishe tetszik,viszont kivetnivalónak számít nálam,hogy töménynek éreztem,nem volt vele gyerekjáték a lakkozás.
A lakkot fedőlakk nélkül napfényben fotóztam,tényleg csodás.






Erre került pár díszítő szegecs amiket én festettem le.Színátmenetesnek szántam,de puff neki,a gyűrűsujjamon felcseréltem két színt :)





Összeségében nálam ez a lakk 4 pont az ötből,viszont még a piros társa tesztelésre vár.
Mindenképpen veszek még más színben is,jelenleg más márka csábított el,szóval egyenlőre beérem ezzel a két színnel.





Neked tetszenek a gél hatású lakkok?
kinéztél már valamit ebből a kollekcióból? 


25 megjegyzés :

  1. Nagyon szép! Ebből a kollekcióból én is kinéztem minimum hármat, de mindet elfogadnám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne is mond.... lassan én is így vagyok,hogy kell mind :D

      Törlés
  2. Még egyet se próbáltam, de kinéztem párat. Nagyon jól néz ki szegecsekkel :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik, kis cukorka-lakk, és szegecsek :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon gyönyörű színe van.*.* Én is így vagyok a pink lakkokkal, sosincs belőlük elég..:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én szinte minden rendelésembe rakok pink lakkot :D

      Törlés
  5. Gyönyörű szín, sajnos még nem próbáltam ezt a márkát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó lesz ez még így sem szerintem :)
      nekem sem sok lakkom van ebből a márkából,ált. kiesik a látószögből...

      Törlés
  6. Nekem külön tetszik a felcserélt bogyesz, nagyon kis cukker lett, a rózsaszín árnyalata pedig otthaghatatlan, szóval megértelek :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Csodás a szín és a textúra is, tényleg igazán gél hatású :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon szép a színe, meg a fénye, de nem tudom menyire térhet el árnyalatban az opi gwen stefani kollekció pink krém finishű lakkjától, ugyanis azt már megvettem, és nem szeretnék dupe-ra futni. ötletek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem akkor ezt ne vedd meg.
      ha most választani kéne ez és a gwen opi között,az opira voksolnék.Azért is mert ez nem igazán könnyen kezelhető,nekem mint maga a márka az opi közelebb áll hozzám,mint a models own.
      Viszont ebben a kollekcióban vannak más szép színek...
      Ez az én szubjektív véleményem :)

      Törlés
    2. köszi szépen a tippet, meg is fogadom! a két kék, és a lila tetszik még nagyon, de ha ennyire oda kell figyelni a felvitelével ennek alakktípusnak Ű8értsd, rétegek száma és vékonysága)m akkor lehet,hogy ténylek ki kellene hagynom az egész kollekciót,mert én nagyon kis bénázós vagyok

      Törlés
    3. nekem a coral tetszik még:) de erősen gondolkozok,hogy kell-e.
      szerintem ezek a gél hatású lakkok nem könnyen kezelehetőek,legalábbis nekem nem volt egyszerű felkenni,a második rétegnél borzalmasan sok került a körmömre,akkor már azon a ponton voltam,ha nem tudom ecsettel korrigálni lemosom.
      kíváncsi leszek a pirosra,amint lesz fél órám felkenem.
      nekem az opi jobban tetszik,a gewn kollekcióból a fekete lakkot megvettem.

      Törlés
  9. De szép fénye van! És a díszítés is nagyon ötletes!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!