2014. április 9., szerda

Nicole by Opi-Carnival cotton candy


Sziasztok



Mai napra egy régóta halogatott lakkot hoztam.
Nicole by Opi Carrie Underwood Carnival cotton candy pink lakkja.
Talán ez a kedvenc pink árnyalatom,kis cuki édes kislányos,nekem nagyon tetszik.
Felkenve 3 réteg volt elég a szép fedéshez,viszont ennél a lakknál nem érzem soknak,sőt,talán jobban kiemelte a pinkségét.

Üvege a szokásos golfütő alak,az ecsete tipikus opi,viszont én ezzel az ecsettel nem tudom szépen lakkozni.
Bevallom rengeteg pink lakkom van,már írtam mindig van új ami kell.Mániákusan imádom a pink lakkokat,szívesen hordom télen nyáron :)
Talán két véglet vagyok,pink az egyik kedvenc lakkszínem és a fekete.
Nade lássuk milyen a lakk felkenve:





Erre jött egy nyomdázás,simán nem igazán tetszett viszont fedőlakkal belopta magát a szívembe. 














Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Nicole by Opi-Carnival cotton candy 3 rétegben
Konad nyomdázó lakk-pink
Gals GA31 stampin plate
Opi-Minnie style fedőlakk
Neon diszítő kő




kedveled a pink lakkokat?




9 megjegyzés :

  1. Nagyon jó szine van, a nyomdázással és a fedőlakkal pedig csodás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) örülök,hogy tetszik neked :)

      Törlés
  2. Hát ez valami csoda, gyönyörű színe van! :O

    Játék van az oldalamon, ha van kedve nézz be :)

    VálaszTörlés
  3. A szerelmem a rózsaszín ezen a tavaszon :) Nagyon szép mani :)

    VálaszTörlés
  4. Ráálltam a rózsaszínre én is, van világos, pink többféle árnyalatban. Ez is nagyon jó, magában is, nyomdázva is.

    VálaszTörlés
  5. Wow és wow! Külön is csodás ez az árnyalat, de nyomdázva és fedővel valami álom :)

    VálaszTörlés
  6. Csodás ez a lakk!:) Nekem a gyűrűs ujjad a kedvenc!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!