2014. április 7., hétfő

NOTD-Bourjois-40 Violet couture






Sziasztok



Mai szuper kis lakkom a Bourjois,amit a Fragrance direct oldalról rendeltem.
40 Violet couture szuper shine finishű lakk,pinkes lilás,érdekes,és nagyon nehéz volt lefotózni.


2 rétegben tökéletesen fed,szuper gyorsan szárad.
Bevallom ezt a lakkot teljes áron nem biztos,hogy megvettem volna,hasonló árnyalatom van,talán ezért.
Viszont teljesen lenyűgözött,hogy milyen gyorsan fényesre szárad.







Nyomdázva a virágok nagyon feldobják,pár strasszot is tettem rá,ami méginkább kiemelni a szépségét.
Nekem önmagában a lakk nem igazán tetsztett,szerintem erre kell a díszítés.










Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Bourjois Violet couture 2 rétegben
Cheeky CH12 stamping plates
Pink és fehér konad nyomdázó lakk
Cheeky strassz
Konad top coat





neked tetszik ez a szín?
kedveled a Bourjois lakkokat?





21 megjegyzés :

  1. Jajjj ezt most nagyon nagyon eltaláltad :]

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép manikűr lett :) Ezek a strasszok nagyon jól mutatnak a virágok közepén.

    VálaszTörlés
  3. Nekem kifejezetten tetszik! Szép tavaszias lett ! :)

    VálaszTörlés
  4. Wow, irtó jó a diszítés!! Ilyen márkájú lakkom nincs, valahogy eddig kimaradt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. teljes áron én is azért drágának tartom,viszont elég tartós,ez azért az árát nem kompenzálja :)

      Törlés
  5. Fúúúúúúú gyönyörű színe van ennek a lakknak! Már bánom,hogy én nem ezt az árnyalatot vettem meg.
    Nagyon tetszik a virágminta rajta,különösen,hogy kövekkel is díszítetted! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg nagyon szép,nekem is tetszik :)

      Törlés
  6. Esküszöm, hogy kapott egy adag bordós téglavörös színt a lakk, miután nyomda került rá, képeken nekem nagyon ilyen hatású lett :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet :D elég nehéz volt befotózni,már minden oldalra forgattam a kezem :D

      Törlés
  7. Nagyon jó lett! Mennyi a szállítási idő ennél a webshopnál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2-3 hét volt nekem. de olvastam másnál,hogy egy hét.Volt olyan is aki sohasem kapta meg a rendelését.....

      Törlés
  8. Valami eszméletlen szépséges egy lakk ez! A díszítés is tetszik, nagyon illik Hozzád :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!