2014. április 21., hétfő

Pet'la Plate-Hours



Sziasztok



Már sok blogon olvashattatok már a Pet'la palettákról-köszönöm Suzienak,hogy felhívta rá a figyelmem-,én is írnék róla,mert azon szerencsések közé tartozom,akik kaptak egy lemezet tesztelésre,köszönöm Petrának,hogy elküldte nekem Olaszba:)
Petra által megálmodott nyomdapaletták igazi áttörésnek számítanak,én nagyon boldog vagyok,hogy végre egy magyar lány megcsinálta azt,amiről szerintem sokan álmodozunk,saját fémjelzésű magyar nyomdapaletta.

11 minta van rajta, 6x12cm szálcsiszolt réz körömnyomdalemez,saját tervezése Petrának.
Amit én jelen esetben kipróbáltam a rózsák.
Bevallom nekem a minták elég nagyok,kicsi keskeny körmömre mindenképpen.
A palettára nézve ezer és még ennél is több öteletem van,minden mintát kipróbálok majd :)





A minták elég mélyek,a nyomdázás elég könnyű volt vele,szépen fentmaradt a rózsás minta a mintázó párnán.









A paletta Meska oldalán megtalálható,vagy érdemes figyelni Petra facebook oldalát itt :)



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Pupa Mikeligna lasting color 312 2 rétegben
Konad lila pink és fekete nyomdázó lakkok
Konad top coat





neked tetszik ez a manikűr?






27 megjegyzés :

  1. A különböző színű mintázásról csinálnál egy tutorialt? Annyira jól néz ki!!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a rózsás minta, de a többi ami a lemezen van nekem nem tetszik, de az összes lemezről tudnék magamnak egy gyönyörűt készíteni :) soha nem nyomdáztam még, de azt hiszem be kell szereznem pár lemezt és nyomóbigyókát is :)) Remélem a legtöbb lakkommal jól funkcionál majd, mert nem akarok semmi spéci lakkot beszerezni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      én speckó lakkal nyomdázok,a sima körömlakkban nem bízok,ugye sok nem jó nyomdázni. :)

      Törlés
  3. Majdnem az összes minta tetszik, legjobban a rózsa és a madarak dróton. A te nyomdázásod pedig mint mindig, tökéletes. Szerintem még egy lapos fémlemezről is tudnál nyomdázni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nahát,köszönöm szépen a kedves szavakat :) :)
      az a minta nekem is tetszik,meg a kulcsok,izzók...

      Törlés
  4. Annyira bejön ez a lemez, bááár mindegyik lemezen találtam olyan mintákat, amik megdobogtatták a szívem. Nagyon jól néz ki a manid, szívesen megnézném más színekkel, nude alapon is :D (nagyon rápörögtem mostanában a nude lakkokra...:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. elvileg arra terveztem,aztán meggondoltam magam :D
      a következőt nude-ra csinálom majd meg :)

      Törlés
  5. Csodás paletta, csodás mani! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. A paletta nagyon szuper, a mani pedig nagyon szépséges lett..*.*

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett és üdv a magyar palettáknak!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tutin megcsináltad! Szuper!

    VálaszTörlés
  9. Örülök,hogy Hozzád is jutott a lemezből, sokkal többet ki tudtál belőle hozni, mint én, és remélem, hogy sokan kedvet kapnak a vásárláshoz! Nagyon tetszik ez a rozsaszín mani, és szívesen látnék egy olyan verziót is,ahol a holo lakkjaiddal csinálod meg ezt a matricát, mert tényleg bármilyen lakkal ment nekem eddig a nyomdázás, kivéve a konad fehér nyomdalakkját :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      mindenképpen kipróbálom a holo verziót,plusz a fehér Konad lakkom is :) :D

      Törlés
  10. Csodás lett! Nagyon jó minták vannak ezen a palettán! Te tényleg megérdemelted a nyereményt,mert mindig nagyon jó kis manikat tudsz kihozni a lemezekből!:D

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép lett a manikűr. :) Én gondolkodtam rajta, hogy beszerzek egy ilyen palettát, de végül több okból sincs már tervben, az egyik a nagy és kevés minta, a másik ok, pedig hogy drágább mint a MoYou mintalemezek :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      nekem mindenképpen a magyar paletták felé húz a szívem,ide-vagy oda az ára.
      szerintem még nagyon gyerekcipőben jár a dolog,biztos lesznek majd neked is tetsző paletták.
      a mérteben viszont egyetértünk,a minták nekem is nagyok ....sajnos

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!