2014. április 12., szombat

Pupa-032 Emerald green

Sziasztok



A Pupa- Emerald green holo lakkjáról még nem írtam,viszont olyan nincs,hogy pár sorban nem ömlengenék erről a lakkról.

Imádom ezt az árnyalatot,kellemes zöld,2 rétegben tökéletesen fed,viszont a nyomdázott minta nem tetszett rajta,így ma csak a sima lakkot láthatjátok felkenve.
Az ecsete még mindig nem a kedvencem,ennek ellenére szívesen használom a Pupa lakkokat.







 


Nekem nagyon tetszik ez a zöld árnylat,valóban szuperek a Pupa holo lakkok.
A kollekcióból viszont nem ez a kedvencem...

Mivel a nyomdázott mint nem jött be rajta így felkenés és fotózás után lemostam,viszont nálam jól bírják a Pupa lakkok a kiképzést.




Felhasznált lakkok és kellékek



Nfu-Oh-Aqua base
Pupa Emerald green 2 rétegben
Pupa top coat





kedveled a zöld holo lakkokat?








16 megjegyzés :

  1. Tetszik, szeretem a holo-hatást :)

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű lakk, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is meg van ez a lakk,neked köszönhetően! Imádom én is!:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, jól mutat a körmeiden :) Egyszer azért megnézném nyomdázva is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kerítek rá sort
      sokáig filóztam mi legyen,de nem tettem ki. nem lett szép a nyomdázás

      Törlés
  5. Annyira szépek ezek a holok, hogy már bánom amiért csak ötöt választottam :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon megszerettem a holo lakkokat *-* Az a baj, hogy már szinte csak azokat, és a homokhatásúakat használom :DDD

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!