2014. április 8., kedd

Revlon Perfumerie-Italian leather



Sziasztok


Amikor megjelentek az első képek a Revlon Perfumerie lakkokról, tudtam ebből rendelnem kell.
Itt nálunk a Revlon lakkok csak nagyobb üzletekben elérhetőek,így nem igazán láttam arra lehetőséget,hogy vegyek majd belőlük,amikor kikerülnek a polcokra.

Aztán mindig lebeszéltem magam az online rendelésről,hogy "élőben kell látni,nem tudom melyik szín kell,meg ugye a postával már nem is olcsó...".
Pár hete facebook-on böngészve láttam egy általam követett olasz blogger lánynál,akkor nagyon megörültem,hogy végre itt is van.
Úgy hozta a sors,hogy sikerült megnéznem őket, 3 színt vettem meg-egyik pink evidens-,bevallom nekem mind tetszett élőben. :D

Az üvege érdekes,kis kocka alakú,a kupakja gomb alakú de ennek ellenére nem zavaró lakkozásnál.
A lakk parfüm illatot ígér,már a lakkozásnál érezhető a szuper illat.
Fedőlakkal méginkább kihozta belőle a fűszeres,kicsit csípős illatot,nem volt zavaró,sőt engem az őszre emlékeztetett.
A párom szerint "bubble gum" illata van....

A lakk 2 rétegben tökéletesen fed,az Italian leather tipikus katonai zöld lakk,kis arany csillámmal megszórva.











 Egy bornprettystore matricával dobtam fel.Nekem így mégjobban tetszett az összhang.








Nagyon különlegesnek érzem ezt a lakkot,tetszik a színe a fedése,és szuper tartós.
Ebay-ről megrendelhető annak aki nagyon de nagyon vágyik rá,én ajánlom,tényleg jó márka a revlon.


Felhasznált lakkok és kellékek:

Opi-Base coat
Revlon Perfumerie-Italian leather 2 rétegben
Bornprettystore matrica
Kiko top coat





kedveled az ilyen zöld árnyalatokat?












13 megjegyzés :

  1. Jók ezek a matricák, anélkül annyira nem jön be a szín, de rózsákkal nagyon nőies :)

    VálaszTörlés
  2. De gyönyörű lett, azok a rózsák nagyon jól mutatnak rajta :) Ebből a sorozatból én is kinéztem már jónéhányat, amiket előbb-utóbb biztosan beszerzek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj ne is mond. egyre több swatchot láttam,hát le kell állítanom magam :D
      egyre több tetszik nekem is :D

      Törlés
  3. Nagyon jól néz ki a lakk is és az üvege is :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem önmagában is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. Először azt hittem parfüm az üveget miatt a kis képen: D a színe mesés, és a matrica nagyon jó ötlet volt rá: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      tényleg olyan mint egy parfümös üveg,az illata mesés
      ezt a lakkot nagyon eltalálták szerintem ):

      Törlés
  6. Angliában pont ettől a héttől kaphatóak a boltokban is ezek az illatos Revlon lakkok, már nagyon régen ácsingóztam rájuk, ráadásul pont 2-őt fizet 3-at vihet akció volt, úgyhogy rögtön le is csaptam három darabra. Ezen a színen is gondolkoztam (ez lett volna a negyedik áldozatom), de nekem élőben nem volt annyira meggyőző a színe és már kicsit télies árnyalatnak gondolom. Viszont a Te körmeiden remekül mutat! Szerintem a későbbiekben ezt is be fogom szerezni mert nagyon különleges.

    VálaszTörlés
  7. Csodás ez a lakk! Kár,hogy nem érezni az illatát.:D
    A virágos matrica nagyon jól kiemeli a lakkot. Szerintem nagyon jól illik hozzá.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!