2014. április 27., vasárnap

Rimmel-Sweetie crush-008 Sherbet sweetheart


Sziasztok



Mai esős napon egy szuper sárga manira vágytam.
A Rimmel új csodás sand lakkjait már láttam pár lánynál,nagyon vágytam a sárgára....amit késve meg is hozott nekem a nyuszi.
A lakkhoz egyébként járt lakklemosó is,nagyon szuper,imádom remek illata van,mindentféle lakkot fél pillanat alatt leszed.
A sárga sweetie crush lakk a Sherbet sweetheart nevet kapta,érdekessége,hogy,a társaivel ellentétben vannak benne nagyobb csillámok is.


Ez a lakk csodás,annak ellenére hogy 3 rétegben fedett rajtam,egyből jobb kedvem lett tőle.
Az ecsete szokásos,lapos és széles,imádtam vele lakkozni.







Nyomdázva maga a nyár. :)




 






Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Rimmel-008 Sherbet sweetheart 3 rétegben
Konad naracs nyomdázó lakk
Bundle monster Bm-308




neked megvan valamelyik lakk ebből a kollekcióból?





12 megjegyzés :

  1. Tetszik a lakk és a nyomda is, de nem együtt. A narancs elnyomja a sárga lakkocska szépségét :D Itt miért nem jár a lakk mellé lemosó? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kérdés jó,és nem tudom....
      itt szinte minden rimmel lakkot lemosóval együtt árulnak-két féle van,ez a lila és rózsaszín-,nekem a rózsaszín a kedvencem :)

      Törlés
  2. Uhh de jó ez a narancs minta! Szuper lett a mani :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű :) Igazi vidám szín! : ) Szuper lett a mintával! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is sárga a körmöm. :D
    nagyon tetszik ez a szép narancs nyomda. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek örülök,mert észrevette kevés blgon van sárga lakk :(
      ennek a sand lakk örömére vettem mégegy sárgát,most valamiért vonz ez az árnyalat. :D

      Törlés
  5. Nagyon jól néznek ki benne a csillámok és a gyűrűd is nagyon tetszik! :) Kipróbálnám ezt a lemosót, ha nálunk is kapható lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      a gyűrű saját készítés,és köszi,hogy írtad a lakkmemosót.
      nálam ez elég fogyó termék,de beáldozok egyet a játékba majd,így egy szerencsés majd kipróbálhatja :)

      Törlés
  6. Nekem önmagában nem annyira jön be a lakk,de díszítve ezzel a narancs mintával gyönyörű lett! :D

    VálaszTörlés
  7. Nekem sem különösebben jön be önmagában, de nyomdázva ezzel a narancsos mintával irtó jó. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!