2014. április 10., csütörtök

Sinfulcolors-944 Innocent


Sziasztok



Ma nagyon különleges lakkal jöttem,mármint nem is a lakk különleges,hanem a színe :)
Köztudott,nagyon sokszor félek világos lakkokat venni,a fedés miatt,volt már azért olyan eset is,hogy egy sötétebb lakk elbukott nálam.
A Sinfulcolors-Innocent zöld lime lakkját amikor megláttam,tudtam,hogy kell viszont hezitáltam a pénztárnál.
Amikor az eladó hölgy meglátta nálam azt mondta: mennyire szuper ez a szín,és milyen szépen mutatna a körmeimen.
Akkor már tudtam kell,kíváncsi vagyok milyen.
Talán eddig ez volt az első igazi nagy kellemes csalódásom ebben a márkában,felkenve a lakk egy azaz 1 rétegben tökéletesen fed!!
Olyan szinten krémes és jól kezelhető,hogy vétek volt 2 nap után lemosnom.




 

Nyomdázva :) 


 



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Sinfulocolors 944-Innocent 2 rétegben
Pueen15 stamping plates
Konad fekete lakk
Konad top coat




Kedveled az ilyen lime lakkokat?





10 megjegyzés :

  1. Ez tipikusan az a lakk ami világosban jobban tetszik mint sötétben. Főleg nyomdával tetszik a legjobban, nagyon jól kihozza a sötét a mintát ezen a világos lakkon. Önmagában magamon nem tudom elképzelni, de annyira irigylem azokat az embereket akiknek ez a zöldes-sárgás árnyalat jól áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én kedvelem az ilyen hivalkodó színeket-lehet nem is áll jól nekem,de felkenem :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik és a minta is szuperül illik hozzá. :)

    VálaszTörlés
  3. Na, ezt max. lábra kenném fel, tetszik a szín, de inkább máson. A nyomdázás mindig csodaszép, most is.

    VálaszTörlés
  4. Nem annyira szeretem ezt a színt , de most tetszik :)
    Jó lett nyomdázva .

    VálaszTörlés
  5. ááááááááááááááá brutáááál :)

    VálaszTörlés
  6. De szépséges! Én imádom a lime lakkokat :) Nyomdázva is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ütős színe van ennek a lakknak!:) Szerintem jól áll neked!
    A nyomda minta nagyon tetszik rajta,különleges nagyon!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!