2014. április 18., péntek

Sinfulcolors-Bali mist 387



Sziasztok


Nézelődtem a gépemen,melyik lakkról nem írtam még,választásom a Sinfulcolors Bali mist lakkjára esett.
Mivel ezt még télen befotóztam,a blogra még csak most teszem fel-ejj ejj-nem igazán szoktam egy lakkot önmagában díszítés nélkül viselni.

Az üvegben látszik mennyire színes ez a lakk,ezer színben pompázik.
Mivel felkenés előtt utánaolvastam,a  lakk önmagában nem igazán fed,így fekete alapot használtam.
15 ml bőven sok lesz elhasználni,ehhez hasonló lakkom már van,ami önmagában is fed,lehet majd megválunk egymástól...



Felkenve csodás,misztikus pinkes árnyalata magával ragadó.Viszont kicsit forgattam a kezem a lámpa alatt,elő-elő bukkant még legalább 3 színes oldala.
Mindesetre nagyon tetszik ez a manikűr,nem zavaró,hogy fekete alapon működik,valószínüleg más alapon is tesztelni fogom :D













Felhasznált lakkok és kellékek :


Opi-Base
Nicole by opi-Razzle dazzler 2 rétegben
Sinfulcolors-Bali mist 1 rétegben
Pupa Top coat



neked tetszik ez a lakk
szívesen hordanád?

13 megjegyzés :

  1. gyönyörű szép :)
    nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon széép! És milyen jól kijön a duokróm hatás :) *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jól bánok a fényképezővel :D viccelek
      örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a lakk! Tényleg jól mutat a feketén!:)

    VálaszTörlés
  4. Uhh, csodás fénye van. Kár, hogy nem fed önmagától,de szerintem így is szépen mutat a feketén.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!