2014. április 2., szerda

Zoya-Storm




Sziasztok




Egyik kedvenc Zoya lakkom a Storm,általában jó időben jön rám,hogy szívesen viselném.
Fekete színe ellenére imádom magamon,a holo csillámok teszik még különlegesebbé.
2 rétegben adja vissza a szépségét a lakk,fedőlakkal 3 napig viseltem,semmilyen kopás nem volt a körömvégeken amikor lemostam.
Ugye a Zoya elérhető otthon is a Naillandnál-remélem hamarosan lesz ez a lakk is :),szerintem érdemes a sötétebb lakkok kedvelőinek megvenni ezt-is,nem fog csalódást okozni ez a márka.






A nemrég megérkezett Cheeky paletták közül választottam,egy az egyik kedvenc mintám.
Illik rá a pink minta,árnyékban is tetszett,talán így jobban látszottak a vonalak,nem veszett el a sok holo csillámtól.








Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Zoya-Storm két rétegben
Cheeky Ch16 nyomdapaletta
Pink konad lakk
Konad top coat





neked tetszik ez a lakk?







25 megjegyzés :

  1. Ezt a lakkot szerettem volna megrendelni, de még nincs fent, így várok péntekig, hátha..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bízom benne,hogy lesznek régebbi lakkok is :) nekem ez az egyik kedvencem ....:)

      Törlés
  2. Ez valami mocsokjó, hát ezt muszáj leszek a héten tüzetesebben megvizslatni a Nailland pultnál! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen csodás ez a lakk! :) Nekem minta nélkül jobban tetszik, olyan szép szerintem, hogy kár eltakarni belőle akár egy millimétert is. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D ez jó. én olyan sokszor viseltem már,hogy csupasznak éreztem :D ettől független igazad van,szép darab :)

      Törlés
  4. Ez a lakk gyönyörű. És igaza van Moon Angelnek, bűn eltakarni belőle egy milit is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik :) köszönöm :)

      Törlés
  5. gyönyörű :) engem a moyra 80-ra emlékeztet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. őőő ez a lakk közelébe sem ér a moyrának. abban színes csillámok vannak ebben holos a csillogás. :)

      Törlés
  6. Nagyon jó kis lakk, de ha jól emlékszem Flormarból is van egy ilyen koncepció. Én lehet, inkább arra neveznék be, aztán ki tudja, a sznobság gyakran győzedelmeskedik... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó márka a zoya. sznobság ide vagy oda,megéri az árát :P

      Törlés
  7. csodaszép ez a lakk, ősszel imádni fogom (ha meg tudom venni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak lesz a naillandál :) én bízom benne.

      Törlés
  8. Jesszusom!!!! Na alig várom hogy a Nailland felé vegyem az irányt: D brutálisan jól áll Neked!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) egyik kedvenc lakkom,fogyasztom is elég rendesen :D
      nekem a Pytonra fáj a fogam,az hasonló lehet igaz az lilás de kell :)

      Törlés
  9. Te jó ég, ez valami mesés! Nekem alap állapotában tetszik a legjobban, de szép lett nyomdázva is :)

    VálaszTörlés
  10. Csodaszép ez a lakk! Nekem nyomdával is bejön!:)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörűséges! Ezek a holos csillámok csodásan feldobják a lakkot :)
    Annyira megörültem, mikor megkaptam az értesítést Naillendéktől, hogy megjöttek a Zoya lakkok. Azon agyalok már két napja, mikor tudok felmenni Pestre :D (sajna mostanában nem ugazán van szabadidőm)
    Már 3 kiszemeltem van, Tinsley, Payton és Odett, bár ahogy ismerem magam, ott úgyis beleválasztok majd valami teljesen más színbe :D A 4-et pedig majd ott spontán választok majd ki:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon jó márka a Zoya....
      Payton nekem is a listámon van,már régóta szeretném megvenni.
      annyira még nem merültem bele a Zoyák nézegetésébe :) de félek nekem sem lesz elég 3 lakk :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!