2014. május 13., kedd

33DC-Mexican



Sziasztok



Kihívás témája Mexiko,viszont kezdőképnek nicole by opi lakkot raktam be,az ok egyszerű írnék pár sort a lakkról.
Mivel nem szeretnék elsiklani felette,mai napra ezt a Selena Gomez kollekcióban megjelent sárga lakkot választottam.
Nem kedvelem a sárga szín,semmilyen változatban,ruhában pláne nem.... viszont mostanában vonz ez a szín,tudom ellentmondok magamnak de így van.Lakkokban keresem a sárga és narancsos árnyalatokat,furi de mégis igaz.

A blog kezdete óta sokat változott az ízlésem,már olyan lakkokat is használok,amiket régen semmi pénzért sem kentem volna fel.
A lakkról annyit 3 rétegben fed,elég lett volna kettő is,de érzetem kell még rá egy réteg,krémes igazi nyár szín.
Erre jött pár nyomdázott mexiko-i minta,mexikói paprika-egyik kedvencem-és koponya amit sokan tetováltatnak.










És a simán felkent sárga lakk:

  


Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Nicole by opi-Hit the lights 3 rétegben
Winstonia W211 stampig plate
Sugar bubbles sb023
Konad fekete lakk
Konad top coat






kedveled a sárga lakkokat?





19 megjegyzés :

  1. fúúú ez hihetetlenül király lett :)

    VálaszTörlés
  2. Hú de jó lett, tetszik a sárga alap, és ez a frappáns kis nyomdalemez is, ehhez a témához ideális :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne is mond,lassan minden témára lesz nyomdalemezem :D

      Törlés
  3. De durva mintával:)
    Szerintem kellemes színe van magában felkenve, ill. ha kombinálod pl. fehérrel, akkor még lehet is rajta tompítani. Egyébként én is így vagyok, egyre több színt vagyok hajlandó viselni a körmeimen, főleg azért, ugye, mert van pár lakkom. (Persze csak töredéke egy blogger készletének.)
    A sárga lakkokat én sem szeretem annyira, de azért van egy, meg pólóm is van, de inkább a sárga lakknál maradok....a sárga pólót mindig lepik a bogarak nyáron.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én a szőkeségem miatt sem szeretem a sárga színt.Pólóban nem,semmiképp :D igen lepik a bogarak :D :D ezen jót nevettem de sajnos igaz :D

      Törlés
  4. Dobok egy hátast már ezektől a nyomda mintáktól komolyan, először a Monster High most meg ez..kész vagyok :D Baromi jól néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a sugar bubbles lemezek nagyon egyediek,kár,hogy körülményes illetve drága a rendelés :(

      Törlés
  5. Jó ez a sárga lakk, tetszik, a mintával is.

    VálaszTörlés
  6. Csodás ez a sárga Nicole lakk!:) Nagyon cukik a minták rajta!
    Nekem nagyon tetszik!:D

    VálaszTörlés
  7. Durva ez a sárga lakk! :) még sosem volt sárga mind a tíz körmöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. durva jó értelmben?
      eddig nekem sem igazán volt felkenve,talán tavaly egyszer egy sárga -naracs kombó....de idén rákapok érzem :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!