2014. május 20., kedd

33DC-Texture



Sziasztok




Kihívásra egy texture manikűrt kellett készíteni,itt megragadta az alkalmat és felkentem az új Essence lakkját.
A neve már nagyon megkapó,Keep calm and go to the beach!,ezután már a szín volt az ami magával ragadott.
Menta lakk lévén elég jó volt a fedése,a száradásávla sem volt gond :)
Kis arany csillogást szerintem fedőlakkal lehet a legjobban látni.






 Fedőlakkal a gyűrűs és a kisujjon




Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Essence-Keep calm and go to the beach! két rétegben
Kiko top coat





kedveled az ilyen lakkokat?
ezt megvennéd?



15 megjegyzés :

  1. A színe jó és van is hasonló, na de mi ez a textúra? Fényes darabos? Matt lenne, tetszene.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja annyira full mattra nem szárad,viszont nem zavaró.
      inkább ilyen cukorka jellegű :)

      Törlés
  2. fúúúúú ez nagyon király!! remélem nálunk is lesz :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik, régóta vágyom egy ilyen színű homoklakkra. <3 :)

    VálaszTörlés
  4. Rajtad jól áll, de magamon nem tudnám elképzelni ezt a szint :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyot pislogtam, de csak azért mert nagyon tetszik :) Milyen színek vannak még?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. barackos arany és piros
      nekem a piros tetszik nagyon meg a kis tatyó...:)

      Törlés
  6. Nagyon szeretem ezt a színt!:) Csodás ez a lakk!

    VálaszTörlés
  7. Jól néz ki rajtad! :) Ha lesz itt is, biztos vetek rá egy pillantást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem érdemes,mert szépek a lakkok :)

      Törlés
  8. Csodás színe van! Sajna nekem a glitter nélküli, de fényes (nem matt) homoklakkok nem nagyon jönnek be, de a színe eszméletlen!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!