2014. május 6., kedd

33DC-Tribal


Sziasztok


Kihívás mai állomása a tribal,ezzel a mintával kapcsolatban vegyesek az érzéseim.
Néha tetszik néha nem,szín illetve mintafüggő ez nálam.
Alaplakknak a Sinfulcolors- Soul mate lakkját választottam,egy pinkes árnyalat,nagyon szép,a tribal mintát nyomdáztam rá.
Bevallom a kézzel készült minták sokkal jobban tetszenek,mostanában nem vagyok formában,igy a könnyebbik utat a nyomdázást választottam.
A soul mate lakk már egy rétegben is fed- a bejegyzés végére felteszek egy képet,megszokásból két réteget kentem fel,de szerintem teljesen felesleges volt. :)








Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Sinfulcolors-Soul mate 2 rétegben
Konad fekete lakk
Mash-57 és Mash-64 stampin plates
Konad top coat





kedveled a tribal mintákat?




13 megjegyzés :

  1. Szuper jó lett!
    Nekem nagyon tetszik! Jók ezek a minták nagyon!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon mutatós! Az alapszín is kellemes, a fekete nyomdázás meg az egyik kedvencem :)

    VálaszTörlés
  3. Mintával tökéletes ez a lakk...szerintem.

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép, király ez a minta :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira jól néz ki ez a minta rajtad...én is valami hasonlót képzeltem l, persze nem jött össze ilyen szépre :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép, valami ilyesmi minta kellett volna nekem is :)

    VálaszTörlés
  7. Ez a minta gyönyörű és ez a lakk :) Csodás :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem nagyon tetszik. :) Fehér alapra csinálhatnál olyan "színkitöltős" nyomdát (nem tudom a szaknevet) és akkor szép színes lenne. :)

    VálaszTörlés
  9. Hú de jó színe van ennek a lakknak. A fekete minta is jól áll neki :)

    VálaszTörlés
  10. Szuper lett, és nagyon tetszik a gyűrűd is!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!