2014. május 15., csütörtök

Debby-Colorplay 180




Sziasztok


Az itteni egyik szennylaphoz ajándék lakkot adtak,nem veszek itt újságot csak abban az esetben ha jár ajándék hozzá :D
Debby lakkokkal eddig nem igazán foglalkoztam...Hogy miért? Nem tudom.Olyan sok lakk van már a piacon,a kishalak elvesznek...
Végül 3 lakkot szereztem be,egy lilát ezt a kéket és egy zöldet,kételkedtem ebben a márkában,marha szekptikus vagyok,amikor valami újat próbálok ki :)
7,5ml-t kapunk 1 euro-ért,bőven megérte az árát.
Sima kék lévén ehhez  hasonló lakk került már ki piacra-nekem 3 hasonló színem van-,így ha lemaradtam volna róla,sem bántam volna.
Viszont van pozitívuma is,szuper gyorsan száradt egy réteg elég volt belőle,illetve szuper tartós.
Ezen meglepődtem,mert normál áron ez a lakk 2,50 euro annyira nem vészes-itt egy opi pl 15 euro-azt hittem gyengébb a minősége.Kellemesen csalódtam

Neve viszont nincs,csak egyszerűen 180.
Tegnap beszereztem egy gél illetve sand változatot,kíváncsi leszek milyenek.






Nyomzás sem hiányozhat róla,kékre kék az igazi. :)














Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Debby Colorplay-180 kér rétegben
Konad kék
Moyou london Back to the 80's-02



neked tetszik ez a kék lakk?

6 megjegyzés :

  1. nagyon szép mani, mintával ezerszer jobb, sokat dob rajta! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó kis kék szín, nyomdázva is tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Szép lakk , nyomda rajta nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  4. Szép színe van, nyomdázva is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás színe van ennek a kék lakknak.Nem mellesleg szuper,hogy már egy rétegben fed!:)
    Nekem nagyon bejön ez a kéken kék nyomda!:D

    VálaszTörlés
  6. Nem rossz :) De nyomdával az igazi :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!