2014. május 8., csütörtök

Haul|Lakkok és nyomdapaletták

Sziasztok


Első mai bejegyzésemben a legutóbb vásárolt termékeket mutatom meg nektek,később lesz egy manikűr is.
Mostanában nem igazán vagyok formában,sok a stressz ,a gond,a teher ami ráül(t) a vállamra,bevallom kivételesen most nagyon jól esett venni pár terméket.
Kicsit magam alatt voltam,vagyis vagyok,semmi sem jó,semmi sem megy úgy ahogy én szeretném,az idő is furcsa ezzel arányosan a kedvem is.
Visszatérve a haulra,mindenből vettem keveset,mind lakkokból mind nyomdázós palettákból.

Wjcon lakkot még Timinél láttam,szégyen de nem ismertem ezt a márkát.
Aztán online rendelésre adtam a fejem,érdekeltek a sand illetve a sima lakkok.
A neon lakkokat ajándékba kaptam,ennek annyira nem örülök,ugyanis otthon várnak a moyra neon homok lakkok....
Ennek ellenére nem dobom őket a sarokba,mindenképp kipróbálom majd őket :)






utazáshoz körömlakklemosó.....érdekes lehet
Debby lakkokat újságokhoz adták,egy euro volt darabja.
Kár,hogy csak ezeket tudtam levadászni.





Rimmel-Rita Ora lakkok teljesen a hatalmukba kerítettek.
A pinkről már írtam a zöld és kék ma illetve holnap kikerülnek a blogra. 





Nicole by opi lakkok a kedvenceim egyike,a sárga lakkot azért vettem meg,mert sárga színekhez vonzódom mostanában.Kíváncsi vagyok milyen felkenve.
A két dobozban rejtőző lakknak örültem a legjobban,ugyanis a Dove csokihoz lehetett megnyerni.
Igaz nem nyertem,részben igen,mert ebay-en sikerült megvennem őket potom 6,50euro-ért postával együtt :)




W7 suede barna lakkot régebben vettem,a szürkét most rendeltem,egy adag glitterrel együtt.
 Nagyon szépek ezek a suede lakkok,hamarosan felkerülnek a blogra.


 


Nyomdapaletták

Moyou palettákat mindenképp szerettem volna venni,láttam egy nagyon szép manikűrt,ez adta meg a lökést,hogy rendeljek pár kiszemelt palettát.




Észrevettem ,hogy a nyomdapalettákon már feltűntetik a paletta számát is.
Nagyon ötletes,remélem a paletta tisztításakor nem lehet leszedni lakklemosóval...










Nyomdázó lakk 






Mire vagy kíváncsi innen?





12 megjegyzés :

  1. Kívánom, hogy mihamarabb.minden jobb legyen Neked ! Mennyi szépséged lett! Sok az újdonság számomra, úgyhogy az összes bejegyzést várom :)

    VálaszTörlés
  2. Hű azok a MoYou paletták! :-)
    <3

    VálaszTörlés
  3. szép minden nagyon :)) én fertőztelek meg a sárgával ennyire? :D :D nekem is nagyon tetszik az a nicole by opi lakk :) a paletták mind gyönyörűek, alig várom, hogy manit láthassak velük :)
    nagyon sajnálom, rossz volt olvasni, hogy ilyen rossz kedved van! remélem minden megjavul ami miatt így érzel! drukkolok, hogy mielőbb minden rendben és jókedved legyen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem tudat alatt igen.Tetszika Barry m,de ezt már beszéltük is :)
      a többit priviben..... :)

      Törlés
  4. A neonok és a Rimmelek nagyon érdekelnek, meg a citromsárga lakk is :)
    Moyra neon homokból nekem kettő van, na, azokat imádom :) Tartósak és gyorsan száradnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh végre,enenk örülök,hogy érdekel a sárga lakk :) féltem,hogy senkinek sem fog tetszeni :)

      Törlés
  5. A Wjcon és a Debby lakkokra nagyon kíváncsi vagyok!:)
    A paletták közül mind tetszik! Mindig nagyon szuper dolgokat válogatsz össze!:D

    VálaszTörlés
  6. A Wjcon márkáról még én sem hallottam, de nagyon jól néznek ki a lakkok, kíváncsi vagyok rájuk nagyon! :)

    VálaszTörlés
  7. SZupik. :) Kíváncsi leszek a Wjcon lakkokra. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!