2014. május 17., szombat

Invogue-Fools gold



Sziasztok


Ma az Invogue bolondok aranyát  hoztam.
Bevallom én és az arany nem igazán vagyunk jó viszonyban,ékszerben szeretem viszont a körmeimen már kevésbé.

Egy blogon láttam ezt a lakkot akkor az a manikűr arra ösztönzött hogy mgvegyem.
Mivel arany lakkom már van-Barry M Gold foil,kíváncsi voltam tényleg igazi arany színe lesz.
Csikozódása ellenére tetszik,a képen sárgásnak tűnhet,de élőben igazi arany színe van.Sokkal szebb mint a Barry M.





Nyomdáztam rá a W201-es palettával,kicsit nehéz volt mert a minták nem elég mélyek.
Ennek ellenére egy nyomdás manit összehoztam.





Fragrance d. oldalról rendelem,jó vásárlás volt,megérte az árát.



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Invogue-Fools gold 2 rétegben
W201 nyomdapaletta
Konad fekete nyomdázó lakk
Konad to coat



kedveled az arany lakkokat?

20 megjegyzés :

  1. Nem kedvelem, de ha ez tényleg arany a valóságban, a fekete nyomdával fantasztikus!!

    VálaszTörlés
  2. Úristen de gyönyörű nyomdázva! Magában kicsit sok, de nyomdázva imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen magában elég tömény :) de örülök,hogy tetszik köszi :)

      Törlés
  3. Most megfogtál, tudod hogy az arany a gyengém.... olyan mintha flokkolt selyem lenne a körmeiden... ahh...

    VálaszTörlés
  4. Nyomdázva elképesztő! Amúgy meg én se szeretem az aranyt a körmeimen...

    VálaszTörlés
  5. Nyomdázva baromi jó , jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  6. Nyomdával nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  7. Önmagában nekem sem tetszik ez a lakk.:( De nyomdázva nagyon szuperül néz ki!:)

    VálaszTörlés
  8. Nyomdázva valami fantasztikus, mint egy régi, antik bársonybútor :)

    VálaszTörlés
  9. Fú ezzel a nyomdával iszonyat jó. :)

    VálaszTörlés
  10. Mikor önmagában megláttam, nekem nem tetszett, de mikor megláttam rajta a nyomdát... Óh mamám, de gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  11. önmagában nem tetszik, de nyomdázva gyönyörű! <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!