2014. május 10., szombat

Kiko-Cupcake 651



Sziasztok

Kiko Cupcake lakkról már írtam,viszont a pink volt az ami igazán mozgatta a fantáziám.
Ez a lakk olyan mint valami epershake :)
2 réteg mindenképp kell,a felülete olyan cukorka szerű,kicsit érdes de,nem zavaró.
Tetszik benne,hogy enyhén színes a lakk-nem full pink-,a kék illetve a mélyebb tónúsú pink szemcsék érvényesülnek a lakkban.
Szeretem a különösebb lakkokat,nagyon érdekes.
Amikor megjelentek a Nicole by opi-Roughles lakkok azokkal szemeztem,végülis a kettő ugyanaz,a Kikoban több a színválaszték.








Mindenképp eper minta kellett rá :)











Tetszik ez a lakk,még egy szín vár tesztre.
Most itt akciósak a Kiko lakkok,ennek a szériának részemről már nem lesz folytatása,több ilyen lakkot Kikoban nem veszek.....


Felhazsnált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Kiko Cupcake 651 két rétegben
Cheeky CH42 stamping plate
Konad piros lakk



neked tetszik ez a manikűr?
kipróbálnád ezt a lakkot?








20 megjegyzés :

  1. Olyan jók ezek a lakkok, nagyon tetszik, a nyomdázás is tökjó, eperkrémes süti jutott róla eszembe :D Igazán yummy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      nekem is valami érdesség jutott róla eszembe,igaz nem cupcake,inkább valami turmix :)

      Törlés
    2. hát nekem is konkrétan a krém jutott eszembe, a tésztát már csak hozzáképzeltem :D

      Törlés
  2. Nekem is sütis, ez az eperminta nagyon tuti :)
    A fehér változatát láttam a lakknak, az a kedvencem a kollekcióból :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is az tetszik a legjobban,amikor vettem ezeket már nem volt :(

      Törlés
  3. Atyavilág! ez valami brutál szép O.O A nyomda is nagyon jó rá, tényleg epres joghurt/shake hatást kelt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  4. A kezdőkép láttán nem gondoltam volna, hogy ennyire fog tetszeni felkenve. Szerintem is eperturmix, nagyon fincsin néz ki :D Nyomdázva meg eszméletlen jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örlök,hogy tetszik :)
      üvegben nekem sem voltak nagy hatással rám,viszont felkenve tényleg nagyon szuper,érdekes a felületük :)

      Törlés
  5. Nagyon illik hozzá ez a nyomda, elfogadnék pár ilyen lakkot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,örülök,hogy neked is tetszik....:)

      Törlés
  6. Nagyon szupi ez a lakk!:) Az eper minta nagyon jól mutat rajta!:D

    VálaszTörlés
  7. Jaj de jóóó! Olyan beleharapnivaló! :D Az eperminta totálisan illik hozzá! :D Nálunk MIÉRT nincsenek ezek a lakkok ?? :( :D

    VálaszTörlés
  8. Hú, ez de édi! NEm szeretem a rózsaszínt különösebben, de ez nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. Eperturmix szórócukorral *.* Eszméletlenül jó!

    VálaszTörlés
  10. ez kész :D megenném a körmöd :) iszonyatosan tetszenek a kiko cupcake lakkok *.* csodás

    VálaszTörlés
  11. Nagyon cukika, főleg ezzel az eper díszítéssel. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!