2014. május 27., kedd

Mahnattan-M&Buffalo-Off the shocks-07




Sziasztok




Mai napra egy jó kis narancssárga lakkot választottam.
Fragrance D oldalról rendeltem,ez volt az első amit kipróbáltam.
Egy fél órát kerestem ezeket a lakkokat interneten,nem igazán találtam róluk infót,egy képet igen,ahol elgalább a neveket levadászhattam.

A képeken nem jön át az igazi neon hatás,élőben ez  a lakk retinaszaggató :D,igazi neon.
Nem is gondoltam volna róla,hisz sima snassz kis narancs az üvegben,felkenve viszont nagyon erőteljes a színe.
Idén vonzódom a narancs és sárga tónusú lakkokhoz,talán  már ez a 3 narancssárga lakk amit megvettem,tavasszal.




Két rétegben jól fed,a száradásával sem volt gond.
Erre egy matrica került,azért is mert kíváncsi voltam rá.
Ezt még a Bornprettystore-nál nyertem.
Nem igazán kedvelem az ilyen matricákat,nehéznek érzem a körmeim,szerintem nem is mutatnak szépen,szóval a nap végére lemostam a manikűrt.







A Manhattan lakkot szerintem érdemes megnézni,jók ezek a Buffalo kollekciós lakkok,szépek a színek olcsók és szerintem jó a minőségük is, a matricáról nem tudok mit írni,nekem nem jönnek be,ez is mint sok minden más-egyénfüggő :)

Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Manhattan-M&Buffalo-Off the shocks 07-két rétegben
Bornprettystore matrica 
No top coat






kedveled az ilyen narancs lakkokat?


11 megjegyzés :

  1. Nagyon szép, matrica nélkül talán jobban tetszik, őrült jó színe van!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is matrica nélkül tetszik ,örülök,hogy neked is :)

      Törlés
  2. Nemrég én is kipróbáltam az M&Buffalo liláját, én is meg vagyok elégedve vele. Ez a narancs lakk is szép, bár én még mindig csak barátkozom a színnel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is vettem még pár színt ebből a kollekcióból :)
      nálam idén nagy mánia a naracs és sárga lakkok,majd kinövöm biztos :D

      Törlés
  3. Nagyon bejövős ez a narancs, a díszítés is baromi jól mutat a körmödön ^_^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a lakk , pedig én nem nagyon kedvelem a neon árnyalatokat , de ez most tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Pedig tök jól néz ki ez a matrica. :3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a narancssárga lakk! Nekem tetszenek rajta a matricák is.De én sem bírnám sokáig a körmeimen,max. ha csak egy vagy kettőn van rajta.:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!