2014. május 12., hétfő

ManiCute-Neon


Sziasztok



ManiCute témánk a neon,imádom a neon lakkokat.
Tavaly is hortam a pinket,elég sokat,most már olyan szinten vannak neon lakkok,hogy szinte lehetetlen melléfogni velük.

Mai napra egy tökre jó,gyors neon manikűrt csináltam,fehér alapra variáltam a színeket,diszítőszalag is a segítségemre volt.
A Sinfulcolors és a Dance legend nagyon ütős neon lakk,viszont a zöld a narancs már kevésébé.
Legközelebb valami snad lakkot akarok felkenni,már nagyon kíváncsi vagyok rájuk...






A végén felkentem rá az Opi-Spotted lakkját.
Nekem igy is tetszik :)





Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Sinfulcolors-Snow me white 2 rétegben
Sinfulcolors-24/7
Dance Legend-Neonic 822
Maybelline-Green zing,Sweet clementine
Díszítőszalag
Opi-Spotted






Kedveled a neon lakkokat?

12 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik. :) SZeretem a celluxos manikat.

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon tetszik nekem, kellemesek a színek.

    VálaszTörlés
  3. rohadt jó mindkettő :)) de a feketés nálam a favorit :D

    VálaszTörlés
  4. elképesztően mutatós lett *-* pláne úgy, amikor még nem volt rajta a fekete :)

    VálaszTörlés
  5. Hú de vagány! Mint egy lézershow!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! Nekem tetszik Opi-Spotted-el is! :D

    VálaszTörlés
  7. Annyira tetszik az első mani *-*

    VálaszTörlés
  8. Szuper lett, nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
  9. Te jó ég!!! OPI lakk nélkül is szép, na de azzal zseniális! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  10. wow! Nagyon neon, imádom ezt az összeállítást a mintával *-*

    VálaszTörlés
  11. Fekete nélkül csodaszép, ötletes :) Nekem csak két neon lakkom van, de azt hiszem, valami hasonlót alkotok én is, együtt jobban mutatnak, mint csak simán felkenve, köszi az ötletet!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!