2014. május 26., hétfő

ManiCute-Vintage



Sziasztok


Kihívásunk témája a Vintage,ezer ötlet és ennél kevesebb időm volt erre :D
Ötletem egy arany lakkra való nyomdázás volt,barna lakkal,elképzelés és a megvalósítás közt óriási különbség van.
Lehet nem annyira vintage,nekem tetszik,időmből ennyi telt....
Alaplakk a Rimmel Goldfinger lakkja volt,nagyon tetszik ez az arany árnylat,kicsit csillámos,viszont 3 rétegben fedett jól.







Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Rimmel Salon pro-Goldfinger 613 három rétegben
Cheeky Princess charm
Konad barna lakk
Konad top coat




neked tetszik ez a manikűr?






23 megjegyzés :

  1. nagyon tetszik :) igazán elegáns lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, olyan antik hatást kelt *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszönöm :)
      nekem a vintage maniról ált. az ilyen barokkos dolog jut eszembe,talán ezért is erre asszociáltam ezzel kapcsolatban :)

      Törlés
  3. Szerintem nagyon jó lett, nekem tetszik a két szín együtt.

    VálaszTörlés
  4. Szupi lett! Igazi antik minta!Nekem nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép lett :) mondjuk nekem inkább barokk, de így is szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja :D írtam is az előtted kommentelőnek :)
      de örülök,hogy tetszik.köszönöm:)

      Törlés
  6. Szép ez a lakk a nyomdával (magában annyira nem jönne be), ilyenkor gondolok rá, hogy mégiscsak kellene venni pár nyomdalemezt :)

    VálaszTörlés
  7. wow ez káprázatos, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon kis kifonomúlt lett. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!