2014. május 19., hétfő

Nicole by Opi-Blue lace



Sziasztok



Mai napra két manikűr hoztam.
Nicole by Opi Blue lace lakkját a Fragrance d. oldalról rendeltem,sokat hezitáltam,hogy kell-e.
Valamiért nem csípem a kék kicsit zöldes beütésű lakkokat,aztán felelőtlen voltam mert a kosaramban maradt-elvileg nem akartam magvenni....

Felkenve nagyon szép,tényleg van benne valami plusz,és két rétegben tökéletesen fed.
Meglepődtem,hogy magamon ez a lakk nagyon tetszik,érdekes a színe.
Párom megdícsérte menniyre szép ez a kék árnyalat,fura mert általában nem igazán érdekli milyen körömlakkot viselek. :D
Szóval nem bántam meg,hogy vegrendeltem,ha nem vettem volna meg is tudtam volna nélküle élni :)






Egy matricával díszítve




Következő manikűrt Didolines inspirálta,amikor megláttam azonnal megrendeltem a Moyou palettákat.
Akkor már tudtam erre a Blue lace lakkra tökéletesek lesznek a minták.
Imádom az akváriumot,és a halakat,ez a manikűr nekem nagyon tetszik,alig vártam,hogy megcsináljam.
Elkészítése több fázisból állt,kicsit időigényes volt a száradás miatt viszont megérte a fáradtságot.
Ezzel a manival amúgy Instán jelentkeztem a Naillandhungary játékán :) Finger crossed....











Bornprettystore matrica megrendelhető BBB10 kóddal kaptok kedvezményt is :)






Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Bornprettystore matrica
Nicole by opi- 2 réteg mindkét mani esetében
Moyou salior collection 08 és 01 
Konad: sárga narancs fekete fehér piros zöld lakkok
Konad top coat




neked melyik manikűr tetszik jobban?




21 megjegyzés :

  1. Úúúúú, ááááááá ez valami csodálatos manikűr :O Felszedem az államat, egy pillanat. Ha nem nyersz ezzel a manival, személyesen megyek reklamálni a szakszervezethez! :D (kérdés, melyikhez)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      ha nem nyerek sem lesz semmi :) nem a nyerés a fontos inkább a részvétel :)

      Törlés
  2. Tökéletes!!!! Nekem mindkét verzió tetszik. Tudtam én, hogy a halacskás lemezt is meg kellett volna vennem :D no, majd legközelebb.

    VálaszTörlés
  3. Köszi Andi :)
    engem eddig a Salior lemezek nem igazán fogtak meg, a halasak főleg nem :)
    a Sci-fi-vel is így voltam,aztán mégiscsak vettem belőle :D érdekes.....

    VálaszTörlés
  4. mindkettő nagyon szép, a második valami eszméletlen!!! drukkolok neked :)

    VálaszTörlés
  5. Kész akvárium, csodás remekmű lett, hihetetlen mennyire ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  6. Hű de jó, a második nagyon vidám, az első is tetszik, én nem tudok dönteni :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik, szuper lett :) A 08-as Sailor paletta nekem is megvan, de még nem jutottam el a kipróbálásig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is van ilyen palettám :D majd egyszer mindenre kerül sor :)

      Törlés
  8. Nagyon szép lakk :) A nyomda rajta fantasztikus , nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  9. Már a virágok is nagyon tetszettek rajta, de mikor megláttam a vízi világot dobtam egy hátast! Brutál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      szerintem a virágos is cuki,imádom a virágos mintákat :)

      Törlés
  10. nagyon de nagyon szuper mindkettő manikűr, a második valami brutáljó, irigylem a türelmed :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D türelmem van bőven :D sajnos időm nincs sok :(

      Törlés
  11. Szép ez a lakk! Nekem a rózsás is nagyon bejön,de a halacskás a nagy kedvenc. Igazi remekmű! :D

    VálaszTörlés
  12. Jajjj nagyon tetszik az akváriumos manikűr! Szép színe van a lakknak :)

    VálaszTörlés
  13. Ez a halas mintha rohadt jó lett! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!