2014. május 18., vasárnap

NOTD-Essie-All tied up





Sziasztok

Ma egy egyszerű mégis szép manikűrt hoztam.
Néha szeretem,ha egy kis semmitmondó lakk kerül a körmeimre.
Fragrance d oldalról szerzett csomagban lapult,Essie lakk lévén csak jóra számítottam.
2 rétegben fed,egy kis arany csillogás fellelhető benne, rózsaszínes árnyalat.









Virágokkal lett tökéletes. Szeretem a színes nyomdamintákat nagyon feldobnak egy-egy semmitmondó lakkot.









Örülök,hogy megvettem ezt a lakkot,nem okozott csalódást a színe sem a tartóssaága.



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Essie-All tied up két rétegben
Pueen15
Konad színes nyomdalakkok
Konad top coat





Kedveled az ilyen lakkokat?

13 megjegyzés :

  1. Nagyon szép ez magában is, egyáltalán nem semmitmondó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      lehet nekem most rózsaszín csömöröm van :D

      Törlés
  2. Szép lakk , cuki rajta a nyomda is :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem önmagában is csodálatosan szép, nekem nagyon megtetszett ez a szín :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a lakk önmagában is!
    Bár szerintem sem semmitmondó, de azért jót tesz vele egy kis nyomdaminta :)

    VálaszTörlés
  5. Mekkora kis cuki már az a minta rajta O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszi. nekem is tetszik
      általában nem szeretem az ilyen mintákat pedig nagyon aranyosak tudnak lenni

      Törlés
  6. Szerintem is szép önmagában is ez a lakk! A virágokkal is nagyon jó lett!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!