2014. május 28., szerda

Opi-Hands off my Kielbasa!





Sziasztok



Hol is kezdjem......amikor használtam ezt a lakkot elsőként,egy összehasonlító bejegyzést szántam a blogra,de ügyes vagyok,és letöröltem a képeket.
Felkentem újra ezt  a lakkot,egy nyomdázásra futotta az időmből....
Hands off my Kielbasa! az Euro centrale kollekció része volt,érdekes antik hatása van a lakknak,pink tónusú csillámos.
Egyik felemnek tetszik a másiknak nem,nagyon hajlok a Butterfly moment felé,nekem az a szín jobban átjön,sokkal jobban tetszik magamon.
2 rétgben jól fed,mégis látom a képeken hogy van benne egy pici dolog ami miatt nem tetszik.
Nem tudom mi az,valamiért nem jön át az a bizsergés amit a Butterfly moment közben érzek,sokkal nőiesebb a szín,elegáns.





Nyomdázva ilyen érdekes mintát választottam,nekem matton nagyon tetszik.
Olyan mint valami zsák lenne :D









Összességében jó ez az alaplakk,6 euro-t fizettem érte,ennyiért mindenképp megérte.
Talán nem lesz a kedvenc lakkom,egynek jó azért :)

Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base 
Opi-Hands off my kielbasa! 2 rétegben
Winstonia w201 stamping plate
Konad barna lakk
Konad top coat






neked tetszik ez az árnyalat?


17 megjegyzés :

  1. Kicsit idegenkedem tőle én is, nyomdázás nélkül nem is tetszik, pedig az van, amit írtál, hogy finom, nőies szín, de valahogy mégsem az igazi. Előre persze nem lehet tudni, lehet később kedvenc lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem hiszem,hogy valaha ez lesz a kedvenc lakkom. :D
      üvegben tetszett magamon már nem annyira.De nem tudom miért,szerintem az lehet,hogy olyan tónus ami nem illik a kezemhez :)

      Törlés
  2. Mattan nagyon tetszik, de csillogósan annyira nem fogott meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      csillámosan nekem sem a kedvencem....

      Törlés
  3. Hm, üvegben baromira tetszik ez a lakk, a körmeiden is jól mutat a mintával. Sokat nézegettem, de nem merem megvenni, mert hátha magamon nem tetszene.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper akkor majd megnézheted blogsale-n hátha kedvet kapsz majd hozzá :) :)

      Törlés
  4. Ez az Opi gyönyörűségesen szép, ha legközelebb Müller közélében leszek erre fogok vadászni, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper hogy tetszik neked,ennek örülök :)

      Törlés
  5. Szuperül néz ki matton :) Nekem a csillámok furák benne csak, alapból szép a színe :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem a körmeiden jobban tetszik, mint az üvegben :D Kicsit tényleg furi a lakk, talán mert olyan semmilyen a színe, se nem rózsaszín se nem barna, de szerintem nem rossz, bár rajtam tuti nem állna jól. Nyomdázva, matton szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. olyan szürke egér.
      mérges is voltam,mert a Sephorában más színe volt,néztem,hogy jó lesz mert nude.Közben semmi köze ehhez.....

      Törlés
  7. Matton tényleg jobban mutat ez a lakk!:)
    Már én is jártam úgy,hogy az üzletben jobban tetszett az üvegben és felkenve már nem annyira..:(

    VálaszTörlés
  8. Mattosítva ezerszer jobb. :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem is megvan ez a szín, és én rajongásig szeretem, oda meg vissza vagyok tőle! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!