2014. május 11., vasárnap

Opi-My paprika is hotter than yours!


Sziasztok



Tavaly megjelent Euro centrale lakkját hoztam,valamiért ez a kollekció nem nyerte el a tetszésem.
Még tavaly ősszel vettem, a My paprika is hotter than yours lakkját- átszámítva 1800ft volt,fogalmam sem volt,hogy ez a lakk az Euro centrale kollekcióból való.

Naracssárga lévén különlegesnek találom,teljesen megérte az árát,nem bánom,hogy az enyém lett.
Felkenve nagyon üt,imádom ez a ilyen árnyalatot.
2 réteg mindenképp kell,viszont egy vastagabb is megtette volna.
Most viseltem másodszor,elsőre elfelejtettem befotózni :)
Mostanában imádom a sárga illetve a narancsosabb árnylatokat,ezt a lakkot szívesen hordtam.






 Erre került egy instant water marble matrica amit a Bornprettystore oldalról rendeltem.
Amit sajnálok,hogy 15 matricát tartalmazott az ív,ami egy teljes illetve egy fél manikűrre lesz elég.
A logikát nem értem...















Ha elnyerte a matrica a tetszéseteket,innen megrendelhetitek,illetve a BBB10 kóddal 10% kedvezményt is kaptok rá.



Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base
Opi-My paprika is hotter than yours 2 rétegben
Bornprettystore water decals
Opi-Top coat




neked tetszik ez a lakk?


21 megjegyzés :

  1. Imádom a színét! A matrica jópofa, kár, hogy alig van benne :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja szerintem is. mivel egyszer már használtam...így fél kezemre való maradt :)

      Törlés
  2. Nagyon jó rajta a matrica :) Szép lakk :)

    VálaszTörlés
  3. Bár a narancssárga lakkok ritkán nyerik el a tetszésemet, de ez most nagyon nagyon nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezzel én is így voltam. valamiért idén nagyon bejönnek a sárga és narancsos árnyalatok :)

      Törlés
  4. Én is nagyon szeretem ezeket a narancsos piros lakkokat!:) Nagyon szép és jól mutat ez a matrica rajta!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ütős árnyalat! :) A narancs nem igazán az én színem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem sem a kedvencem,viszont néha jó variálni a színekkel :)

      Törlés
  6. Paprikaszínű? :) Ez nekem olyan pirosas narancsnak látszik inkább, kellemes színe van.
    Szerintem nem gondolják, hogy minden körömre akar valaki matricát?? De akkor is fura a páratlan kiszerelés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja van piros beütése is,de élőben nagyon naracs...
      nem tudom én általában minden körmömre teszek matricát.szerintem ennél elég hülyén nézne ki itt-ott matrica....

      Törlés
  7. A lakk gyönyörű, bár én nem narancssárgának látom :). A matrica viszont nagyon nem jön be! Igaz én a lila utálók kicsiny táborába tartozom :D

    VálaszTörlés
  8. Imádom ezt a lakkot! A matrica logika meg... gondolom egy manikűrre szánták, csak tettek bele tartalékot, hogy lehessen rontani... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aki már water decals-nál is ront........nem tudok mit írni erre :D

      Törlés
  9. gyönyörű színe van ennek a lakknak :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon vagány ez a matrica. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!