2014. május 5., hétfő

Rimmel-010-Fizzy applelicious


Sziasztok


Rimmel-Sweetie crush kollekció teljesen magával ragadott,a sárga sand lakkja után késztetést a zöld felkenésére éreztem.
Az almazöld Fizzy applelicious,az üvegben már nagyon tetsztett,felkenve méginkább..... az én színem!!!Első körben 3 rétegben kentem fel,viszont ment még rá egy negyedik is,azért mert a képeken átütött a körömvég.
Gyorsan szárad,az ecsete szokásos,és nagyon szeretem,nem vesz fel sokat lakkozáskor.
Zöldalma :D homoklakkom eddig nem volt,ez a szín tuti nyári kedvencem lesz.
Felülete nem igazán érdes.
Nagyon kedvelem a Rimmel lakkokat,pénztárcabarát jó minőség.










Imádom ezt a lakkot,nagyon eltalálták,lehet a nyomda már sok lett rá,engem nem zavart amikor viseltem :)
Szerintem érdemes erre a kollekcióra lecsapni,a pink és a lila még hiányzik.......:)



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Rimmel-Frizzy applelicious 4 réteg
Konad zöld lakk
Pueen57




van ebből a kollekcióból lakkod?






13 megjegyzés :

  1. Annyira nem tetszik ez a szín, de rajtad jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
  2. Tetszik, jól áll! Elgondolkodtatott ez is meg a sárga is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) nekem a sárga egy fokkal jobban tetszik mint ez. a glitterek miatt

      Törlés
  3. Érdekes ez az almazöld(?) lakk, nekem nyomdával jobban tetszik :D magába nem biztos, hogy felkenném a körmeimre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. átírtam zöldalmára :D néha olaszul gondolkozok,és nem jutnak eszembe a magyar szavak :)

      Törlés
  4. Nagyon tuti színe van!:) Nekem nagyon bejön. Nem sok a 4 réteg? Vagy elég híg a lakk,hogy nem lett túl vastag?Mert a képeken nem látszik annak.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem,azért kentem fel mert a képeken átütött és nem tetszett.
      amúgy elég belőle kevesebb is szerintem.

      Törlés
  5. Cuki kis lakk, de 4?! réteg...? :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem kellett a 4 réteg. extrán fehér a körömvégem :D

      Törlés
  6. Szegény Rimmel, még mindig nem tudja elrabolni a szívemet, akárhogyan is próbálkozik :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!