2014. május 1., csütörtök

Rimmel-Rita Ora-203 Lose your lingerie

Sziasztok



Ma estére a Rimmel Rita Ora kiadásában megjelent lakkját hoztam.
Ezt a lakkot ajándékba kaptam,már ismernek,hogy szeretem a pink lakkokat :)
Féltem ettől az árnyalattól,mert a nagyon világos pink és egyéb színekben nem bízok,tuti nem lesz jó a fedésük.
A lakk 2 rétegben tökéletesen fed,viszont egy lightos 3 réteget felkentem.
Ecsete szokásos Rimmel,egyzserű volt lakkozni vele.
Pink ellenére nagyon különleges,ilyen lakkom még eddig nem volt,kicsit csillámos,nagyon tetszik.










Annak ellenére,hogy sok helyre írtam,hogy nem tetszik ez a kollekció,mindenképpen veszek még másik színeket,már kinéztem mik érdekelnek.
Ha kapható lesz ez a kollekció otthon és szeretitek a pink lakkot,ezt ajánlom,nagyon különlegesenek találom:)





neked tetszik ez a lakk?



24 megjegyzés :

  1. Nekem tetszik! Szeretem ezeket a púderes babás színeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek örülök :) azért is mert,pink mániás vagyok-lakkok terén mindenképpen,sok pink lakk látható nálam :D :)

      Törlés
  2. Juuuj..*.* Az első képen az üveget látva bevallom nem vártam nagy szenzációra , de felkenve egyszerűen mesés! : ) Nagyon tetszik! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont ezt írtam Reninek,hogy üvegben nem volt nagy durr.de felkenve nagyon szép.

      Törlés
  3. Wow-wow-wow, ez most nálam nagyon betalált annak ellenére, hogy nem vagyok pink lakk rajongó. Kelleni fog ez a lakk! :))))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Reni :)
      az üvegben olyan semmilyen de felkenve nagyon szép tényleg :)

      Törlés
  4. Nekem van hasonló, minden alkalomra bevethető. Fekete vagy ezüst nyomda nem lesz rajta? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem eddig nem volt,pedig 40 pink lakkom van legalább :D
      bevallom erre készült a keddi tape mani,de elrontottam,így újracsináltam az egészet :D
      a kedvedért nyomdázok rá,összehozok vele egy másik manit :D

      Törlés
    2. Köszi :) Szerintem érdemes feldobni valami kis színnel :)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. köszi:) örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  6. listára került, nagyon tetszik *.*

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. :D nem kóstoltam meg :D
      de tényleg kellemes az árnyalat :P

      Törlés
  8. Egyszerűen csodás ez a lakk, annyira szép és elegáns színe van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszik,tényleg nagyon szép árnyalat:)

      Törlés
  9. Csodás ez a lakk! Nagyon szép púder rózsaszín!

    VálaszTörlés
  10. Megvettem három pasztell árnyalatot is, de nekem nagyon csíkozódik. Hamar szárad/sűrűsödik,mire a harmadik ecsetvonással végeznél, már nem terül szépen. És a második réteg egy kínszenvedés. Eddig még nem tudtam egyenletesen felkenni, átlátszott a körmöm helyenként, három réteggel pedig nagyon vastag, és egyenetlen volt. Te hogy tudtad ilyen szépen felkenni? Nem tudom így mit fogok velük kezdeni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen nekem is sűrűek voltak a cg lakkok-pasztell- ezeknél a Rimmel lakkoknál a kék volt ami kicsit volt csak sűrű a többi nem igazán.
      Ez a pink nálam mindenképp 3 réteges az extra fehér körömvégem miatt.
      A sűrűségre egy két csepp lakkhigitót ajánlok. ;-)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!