2014. május 8., csütörtök

Rimmel-Rita Ora-Breakfast in bed 873



Sziasztok


Mostanában teljesen magával ragadtak a Rimmel lakkok,illetve a Rita Ora kollekció.
A pink lakkja után nem volt megállás,beszereztem 3 másik színt-ma plusz egyet :)
A csábításnak engedtem,a Rita Ora lakkokat 1,50 euro-ért vettem lakklemosóval együtt,szerintem elárazták őket.....Viszont teljesen megérik az árukat!

Mai választottam a Breakfast in bed kellemes pasztellzöld,két rétegben fedő lakkja.

Nagyon tetszik ez az árnyalat,talán! ilyen árnyalatom eddig még nem volt.
Enyhe csillám van a lakkban,igazi nyári szín.
Őszintén,nem nagyon kedvelem a pasztell lakokkat,valamiért ez a zöld nagyon megtetszett,már a boltban felfigyeltem rá...
Felkenéskor nem volt gond,két réteg mindenképp kell,az első réteg eléggé csíkos marad.A második réteg már kompenzálja ezt.







Erra arany mintát választottam,a Sugar Bubbles Sb018-as palettáról.
Nem vagyok arany minta-mániás,viszont szerintem ezzel a színnel ez a minta mutat jól ezen a lakkon.









Akinek tetszik ez a lakk,ajánlom,érdemes megnézni a Rita Ora kollekciót.
Ismétlem magam,a prómóképeknél kicsit "leszóltam",slamposnak tűnt a kollekció,élőben teljesen más lett a véleményem.




Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Rimmel-Rita Ora-Breakfast in bed 2 rétegben
Sugar bubbles Sb018 stamping plate
Barry M Gold foil
Konad top coat






neked tetszik ez a lakk?


29 megjegyzés :

  1. Hű, nyomdával nagyon elegáns :) Mint egy szép porcelán :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) ezt eltaláltad,mert pont egy porcelán kávéscsészéről jutott eszembe ez a mani :)

      Törlés
  2. Szerintem nagyon szép a mintával! :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom ezt a színt :) A nyomda rajta baromi jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik :) köszönöm

      Törlés
    2. Még a k-öröm blogon nyertem egy nyomdalemezt , és most kedvet kaptam nyomdázni a manikűröd láttán :)

      Törlés
  4. Uhh, csodás ez a szín! Nyomdázva pedig igazán különleges lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Most már biztos, hogy nagyon szuperre sikerült ez a Rita Ora kollekció, ez a szín is csodás! :) A nyomdával igazán elegáns manikűr lett belőle! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ma vettem még egyet :D tényeg bejön nagyon :)

      Törlés
  6. Húúú ez a nyomdázott verzió mennyire durva máááár SÍÍÍÍÍROK. A gyönyörűségtől persze :D

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon csodás ez a lakk! Az arany nyomdázás meg nagyon jól passzol hozzá!:D

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű ez a szín, imádom az ilyen fajta kéket, a nyomda kihozza belőle a maximumot, nagyon szép manikűr *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) ez inkább zöld mint kék

      Törlés
    2. Én még most is kéknek látom: D ilyen baba kéknek, lehet telefonon másnak tűnik: )

      Törlés
  9. Nekem nagyon régóta ősi nagy szerelmem a piCture pOlish - tiffany nevezetű gyönyörű lakkja , és egyik barátnőm mutatta ,hogy nézd ,e z egy olcsóbb alternatíva. Az első tesztet látva mondtam, hogy hát ez nem olyan ,meg minden ,meg annyira nem is szép.... Hát azóta változtattam a döntésemen :D Megveszem mind a két lakkot , amikor alakalmam lesz rá ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az a lakk nekem is tetszik :) ebben egy halvány csillogás van,viszont tényleg nagyon eltalálták ez a lakkot :) érdemes megnézni közelről :)

      Törlés
  10. Nagyon tetszik! A nyomdázással pedig valami csodálatos :)

    VálaszTörlés
  11. Megalkottad az egyik kedvenc tapétámat ezzel a nyomdázással a körmeidre...lakberendezést vállalsz? :DDD Nagyon bejövős Nekem ez a lakk, igazán friss és üde, nyamm! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  12. Isteni a szín, és ezzel az arany mintával... <3

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép lett, nem gondoltam volna, hogy ilyen jól megy hozzá az arany szín :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!