2014. május 9., péntek

Rimmel-Rita Ora-Pillow talk 853



Sziasztok


Mai napra is egy Rimmel lakkot hoztam,a Pillow talk kék lakkját.
Észrevettem,milyen érdekes neveket kaptak a kollekció lakkjai.....Következő lakk lesz majd a legérdekesebb nevű :D

Nade,babakék lakk lévén féltem,gond lesz a fedésével-tévedtem.
Ez is két rétegben fed,viszont egy hangyányit sűrűnek éreztem mint az eddigi társai.Ennek ellenére nem volt nehéz lakkozni vele.
Egy pici csillogást felfedezhetünk benne,nagyon kellemes ez az árnyalat.




Nekem erre a Sugar Bubbles Sb025 mintáról a buborékfújó kívánkozott a körmeimre,itt egy kicsit variáltam a mintával,mert kiszíneztem a buborékokat.
Próbáltam holo lakkokat alkalmazni,a végeredmény nem lett rossz :)
A fújó fejét kicsit nagynak érzem,nem volt egyszerű normális helyre nyomdázni...










 Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Rimmel-Rita Ora- Pillow talk 2 rétegben
Sugar bubbles Sb025 stamping plate
Konad fekete lakk
Holo lakkok( Moyra,A-england,Jade)
Konad top coat




tetszik ez a kék lakk?








22 megjegyzés :

  1. A kék lakk annyira nem jön be, de ez a nyomdázás kis műalkotás lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ááá, elugrott a hsz., eltűnt!
      Csakis a színe miatt nem tetszik a lakk, persze ez nem zárja ki, lehet, hogy jövőre mégis tetszeni fog :)

      Törlés
  2. igazad volt, tényleg szükségem lesz erre a kékre. :) A te képeiden nagyon szépnek tűnik.

    VálaszTörlés
  3. de gyönyörű...már egy ideje keresek ehhez hasonló kéket, de valahogy idáig nem találtam sehol, pedig annyi helyen néztem már

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor ezt érdemes lesz majd beszerezned. :) mellesleg tényleg jó minőségőek a Rimmel lakkok :)

      Törlés
  4. Én is leszóltam a promo képeket, mint Te, mostmeg egyre jobban kezdenek érdekelni. Túl jó képeket csinálsz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha nem kaptam volna ajándékba a pinket,valószínűleg nem érdekeltek volna ezek a lakkok.
      pedig nem mókolom a képeim,felteszem gépre vízjelezem és mehet a blogra :)

      Törlés
  5. Szép a lakk, a bubis minta pedig nagyon cuki! :)

    VálaszTörlés
  6. csodás a végeredmény :) a lakk is tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. ez a minta nagyon tetszik. :))

    VálaszTörlés
  8. A lakk ismét csodás, a minta pedig fenomenális! : )

    VálaszTörlés
  9. Ez a szín is csodás ebből a kollekcióból!:)
    A minta pedig nagy kedvencem,de ezt már tudod!:D

    VálaszTörlés
  10. Fú de jó ez a paletta!!!! Imádom ezt amikor ki van festve a nyomdázás, bár én még nem próbáltam eddig... na de ami késik, nem múlik :D

    VálaszTörlés
  11. Zseniális ötlet volt hozzá a nyomdázás, nagyon feldobja, nagyon üdítő mani lett! :)))
    Üdv, P.

    VálaszTörlés
  12. Ennek is nagyon jó színe van. És ez a minta... <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!