2014. május 4., vasárnap

Sally Hansen-350 Gray by gray


Sziasztok


Mai választott lakkom egy Sally Hansen lakk,a Gray by gray.
Nem volt  eddig SH lakkom,viszont kellemesen csalódtam.Hogy miért is?
Sok blogon olvastam negativ kritikát a lakkról,nem erről a színről,csak úgy a márkáról.
Az ecsete is szuper,a lakk száradása illetve minősége is szuper,nekem ez a lakk ötös.
FD rendelésem alkamával került a kosaramba, kár,hogy nem vettem másik színeket is....
Szürke lakk lévén engem nem zavart,hogy szikrázó napsütésben hordtam-a szürke lakk azért szürke időben dívik-,2 rétegben gyorsan fényesre száradt.







És Sugar bubble bevetésen :)
Nagyon jó ez a paletta,ez volt az első minta amit kipróbáltam róla.










Tetszik ez a SH lakk,a színe is,biztos veszek még belőle,színesebbet nyárra.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Sally Hansen-Gray by gray 2 rétegben
Sugar bubbles SB025
Konad pink lakk
Konad top coat.



van SH lakkod?




14 megjegyzés :

  1. Szép lakk :) Nagyon tetszik a nyomda rajta

    VálaszTörlés
  2. Erre én is lecsaptam, tökéletes szín a farmer-póló szettekhez egész évben. Bár az én fogalmaimban ez kék és nem szürke :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja van kékes beütése,nekem inkább szürke mint kék :)

      Törlés
  3. Fura színe van, nekem a barna-szürke-fekete lakkok annyira nem jönnek be, ill. nem nagyon tudom őket kihasználni. Viszont a márka régóta érdekel, nem is sajnálnám rá a pénzt, de valahogy minden kutakodásom után arra jutottam, hogy nem éri meg megvenni, mert OK, szép a színe, de nem tart 4-5 napig és semmi extrát nem nyújt. A legtöbb blogger nem lelkesedik érte. Persze aki naponta átfesti a körmeit, annak mindegy a tartósság, de nálam fő szempont.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam most a lakkok extrán jól tartanak,az uv-s fedőlakk miatt,rajtam a lakkok amúgy is jól bírják.
      amúgy teljesen áron nem venném meg én sem,mivel olyan 1,50 euro volt-kb mert nem emlékszem az árára,megérte :)
      ( jó lenne ha minden nap átfesteném a körmöm,ennyire azért nem vagyok időmilliomos :D )

      Törlés
  4. Tetszik a szín, jók a Sally Hansen lakkok, csak én drágának tartom. Mondjuk ez azért nem tartott vissza, hogy néhányat megvegyek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Andi :)
      Fragrance direct oldalról rendeltem,teljes áron nem biztos,hogy ezt megvettem volna...

      Törlés
  5. Csodás szín, amolyan acélszürke a kék beütés miatt. Én is szeretem a Sally Hansen lakkokat, a FD-ről rendeltem és fogok is még rendelni :D Újabb ámokfutásra készülök a napokban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem napok óta nem nyitja meg az oldalt.
      amúgy majd kiváncsi leszek a véleményedre....nálad milyen ez a márka

      Törlés
  6. gyönyörű :) imádom mind nyomda nélkül, mind nyomdázva :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is nagyon bejön ez a szürkés-kék lakk.
    (Kár,hogy az én rendelésem nem érkezett meg,mert ezt én is megrendeltem.)
    A nyomdaminta pedig szuper rajta!Pont ez a gyűrűs ujjadon lévő minta tetszett nekem is a lemezről,amit nemrég mutattál be!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!