2014. május 23., péntek

Sinfulcolors-395 Folly


Sziasztok


Sinfulcolors lakkokról már olvashattatok nálam, olyan sok színt nem próbáltam még ki,viszont érdemes egy pár pillantást vetni rájuk.
Ugye azt is írtam már,hogy low cost márka lakkjai ezek,amikre érdemes különböző rendelések almalmával egy-egy darabot a kosarunkba pakolni.
Folly egy szép pink árnyalat 2 rétegben szépen fed,erősen pigmentált.
Viszont simán nem igazán éreztem magaménak.
Valamiért kell rá kis minta akár egy mini kő vagy valami díszítés.






Természetesen nyomdáztam rá,egy-két kővel feldobtam a manikűrt.
A paletta választásánál nézegettem,mennyi francia mintám van és nem is használom őket.
Annyira még nem vagyok profi a nyomdázában,hogy maradéktalanul beillesszem középre a mintát,nem tudom milyen fain megoldás lenne a probléma orvosolására. Gondolkoztam megcsinálom nail stamping water decals-ban....Próbálok majd erre időt szakítani.









Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Sinfulcolors-Folly 2 rétegben
Bundle monster-BM-216
Konad fekete nyomdázó lakk
Jonquil kövek
Konad top coat






nyomdázva vagy simán?


19 megjegyzés :

  1. Imádom az ehhez hasonló színeket! Ez is gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Úúúú *-* Ezt megint nagyon eltaláltad :) Tetszik a minta, a kő meg a lakk színe is *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nahát köszönöm :) nagyon kedevs vagy:)

      Törlés
  3. szép szyn, és tudom,hogy nyomdamániás vagy, de egy sima kő is elég lett volna, annyira szépen mutat a körmeiden

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jól írtad,ez már mánia :D alig várom,hogy a Pet'la lemezekkel garázdálkodjak :D

      Törlés
    2. kettőt kapok tesztelésre :)

      Törlés
  4. Hű de szép lett! Nekem sima nyomdázással és anélkül is tetszik. De mi az, hogy nem vagy profi a nyomdázásban? Hát akkor ki az? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      nem tudom,én nem érzem magam profinak. Ugye jó pap is holtig tanul :)

      Törlés
  5. Csodás színe van ennek a lakknak!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!