2014. május 2., péntek

W7-Lava flow



Sziasztok


W7 különleges lakkját hoztam ma nektek,nem igazán vonzottak ezek a fajta lakkok,viszont hamarosan fény derül a  véleményemre.

A márkával semmi bajom sőt,akár az egekig magasztalhatom,viszont nem voltam benne biztos,az ilyen fajta lakk rajtam jól mutat.Bizony,már nézegettem a GR lakkokat,de akkor is elég bizonytalan voltam.....
Felkenve első rétegben nem érzetem semmit :D a második rétegnél elkapott a nyomdázási vágy.
Érdekes,fehér alaplakkon mini csillámok tűnnek fel,sőt vannak nagyobbak is a lakkban.Önmagában nem ejtett rabul,nyomdázva viszont nagyon is.
A finishe félig matt,erre mindnképpen kell fedőlakk.


Piros fekete glitterek vannak a lakkban,semmilyen alaplakkot-fehéret- nem használtam alá.
Pár blogon láttam,kentek a lakk alé fehér alapot én nem éreztem szülkségesnek.






Nyomdázva:








Nos,nyomdázva nagyon tetszik a szín és a lakk is,önmagában viszont nem.
Az biztos,hogy megérte a kemény 650ft amit fizettem érte,a W7 szuper márka,ebben nem csalódtam...viszont van még két társa ennek a szériának,azokra valószínűleg nem fogok szert tenni.....

Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
W7-Lava flow 2 rétegben
Cheeky Princess charming stamping plate
Konad fekete illetve Top coat





neked van ilyen lakkod?
ha igen szereted,ha nincs vennél belőle?





26 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik a lakk, irtó szuper :) Nyomdázva is jól néz ki, bár a nyomda picit elnyomja magát a lakkot, ettől függetlenül tényleg tetszik az egész :D

    VálaszTörlés
  2. Hűűű, nekem nagyon tetszik! *o* Kár, hogy errefelé nem lehet ilyen lakkokat kapni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek örülök,köszönöm :)
      érdekes amit írtál,neked könnyebb dolgod van levadászni a W7 lakkokat mint nekem :)

      Törlés
  3. Csodás ez a pipacsos-mákos lakk, nekem nem hiányzik róla a nyomda :)
    Más márkának is van hasonlója, az is szuper.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom,az én viszonyom ezekkel a lakkokal kifújt itt:) egyenlőre :P

      Törlés
  4. Eszembe nem jutna az én ilyen GR lakkomra nyomdázni, de be kell ismernem, van még hova fejlesztenem a képzelőerőmet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem ez volt az első gondoltam :D erre nyomdázni kell :D hát,nem vagyunk egyformák,nálam a nyomdázás már "szakmai" blogger ártalom :D

      Törlés
  5. nagyon jól néz ki nyomdázva! :)) magában is, de a mintával nekem is jobban bejön :)

    VálaszTörlés
  6. Magában és nyomdázva is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  7. Ez a lakk nekem is megvan, szerintem nagyon különleges. Viszont méltatlanul keveset használom, ideje lenne elővenni... :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem megvan a GR és szeretem. Nyomdázva is jól mutat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      jók a GR lakkok,kár,hogy nálam nincs ez a márka :(

      Törlés
  9. Hol vetted ezt a szépségesen gyönyörűséges lakkot??? :) Sokkal szebb mint a GR110-es!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.nailpolishdirect.co.uk/nails-c92/nail-polish-c53/np97-nail-polish-lava-flow-p5666
      innen rendeltem :)

      Törlés
    2. Köszi! Már megy is a rendelés! :D

      Törlés
  10. Nagyon tetszik ez a lakk, magába is jól néz ki, de nyomdázva is nagyon mutatós! Kár, hogy nálunk nem lehet kapni! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) örülök,hogy tetszik:)
      játékban majd rakok fel W7 lakkot igaz nem ez lesz de egy szép árnylat :)

      Törlés
  11. Nagyon szép lakk :) Nyomdázva is nagyon szép:)

    VálaszTörlés
  12. Nekem is GR márkában van ehhez hasonló lakkom.Igaz abban kicsit nagyobbak a glitterek.
    Nekem sem jutott volna eszembe nyomdázni rá,de úgy is nagyon bejön!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!