2014. május 16., péntek

W7-Sheer peach





Sziasztok


Nagy lelkesen kerestem a tökéletes barackszínű lakkot,amit ebben az üvegben meg is találtam.
Nem győzöm ismételni,általában félek az új világos színektől,de nem kellett csalódtam benne:)
Világos létére egy rétegben tökéletesen fed!!!,ami nagyon de nagyon pozitív.Viszont második réteget már csak megszokásból is felkentem rá.




Erre a Petla palettával nyomdáztam.
Megálmodtam rá egy barna mintát,szerintem nagyon szuper kis manikűr lett.






Nagyon tetszik ez a lakk,teljesen elégdett vagyok vele,szuper a színe,olcsó,és tartós is.



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
W7-Sheer peach 2 rétegben
Pet'la paletta
Konad barna lakk
Konad top coat





kedveled a barackszínű lakkokat?

18 megjegyzés :

  1. .wow, de jol nez ki. En is nezegettem ezt a szint, de feltem hogy tul atlatszo lesz, ezek utan mar en is megveszem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt ajánlom nagyon szép ez az árnylat.én oda-vissza vagyok érte :)

      Törlés
    2. .a nagykerbe ahova jarok, az osszes W7 lakk kaphato, alig tudok valasztani mindig :)

      Törlés
    3. akkor most irigyellek.
      egyik kedvenc márkám lett,én nagyon szeretem. a suede lakkokra fájt a fogam,2 színt tudtam megvenni,ami még tetszett nem volt. :( meg pár fluo stb....

      Törlés
  2. A nyomdalemez nagyon tetszik, én is nézegettem már a neten. Ezek a madarak nagyon ötletesek. A barack annyira nem az én színem, de nyomdával jópofa az eredmény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      nagyon szuper ez a lemez tényleg :) én is nagyon szeretem:)

      Törlés
  3. nagyon széép és a minta is :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Hol lehet ilyen körömlakkot kapni? Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia
      innen rendeltem http://www.nailpolishdirect.co.uk/
      remélem tudtam segíteni:)

      Törlés
  5. Annyira jól néz ki! Most úgy elfogadnék pár madárkát a körmeimre :)

    VálaszTörlés
  6. Annyira jóóó ez a szín! Imádom! És a nyomda tökéletes rá! :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszik :) köszönöm :)

      Törlés
  7. Csodás ez a lakk , nyomdázva is jól mutat :)

    VálaszTörlés
  8. Uhh, csodaszép ez a barack. Az meg, hogy 1 rétegben fed szinte hihetetlen. Igazi kincsre bukkantál! :) Nyomdázva is szuper!

    VálaszTörlés
  9. Fúúúúúú ez tényleg nagyon szép barackos szín!:)
    A barna mintát,meg jól megálmodtad hozzá!Tényleg jól mutat rajta!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!