2014. május 7., szerda

Wet n wild-Disturbia



Sziasztok


Wet n wild-Disturbia lakkját már régen kipróbáltam,viszont most megmutatom nektek.

Kedvelem a lila lakkokat,mégjobban ha csillámos is,elég nehéz volt befotózni ezt a lakkot.
Napfény hiányában csak lámpánál volt alkalmam lefényképezni,azért így is átjön a rejtett csillogása.
Szerintem jók a Wet n wild lakkok,annak ellenére,hogy magamban leírtam őket,olcsók és előítélettel közelítettem meg ezt a márkát.
Ezt a manikűrt 5 napig viseltem,nagyon minimum kopás volt a körömvégeken amikor lemostam.
Iszonyat szép ez a szín,imádom benne a csillogást,ami csak néha bukkanik fel.











Az ecsete nagyon szuper,hasonlít a Rimmel lakkokéhoz,de mégis más.
Sokkal puhábbak a szálak,jobb vele a lakkozás.
2 réteg hamar megszáradt,ebből a színből elég lett volna egy réteg is.


Erre a Pueen73-as palettáját választottam,lila lakkal nyomdáztam.















Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Chip skip
Orly-Bonder
Wet n wild Disturbia 2 rétegben
Konad lila lakk
Pueen73 staming plate
Seche vite





kedveled a lila lakkokat?


25 megjegyzés :

  1. Juj, ez valami brutálisan szép, önmagában is.
    Nagyon tetszik a rányomtatott minta :)

    VálaszTörlés
  2. Wow, nagyon szép ez a lakk. A nyomdával pedig elképesztő *-*

    VálaszTörlés
  3. Nekem a lila annyira nem jön be, de objektíven nézve szép a lakk meg a minta is. De hogy öt napig egy lakk fentmaradjon természetes körmökön, hát nem semmi. Biztosan jó minőségű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam az opi jobban bírja,főleg,most hogy Chip skip-et kenek a köröm és az alaplakk közé.
      pedig nem szoktam kímélni a manikűrt :D
      jó ez a lakk is,szerintem egy körömlakk tartóssága sokban függ a köröm minőségétől.
      amikor mondjuk vitaminhiányom van a körömlakk is kevésbé bírja rajtam.
      szerintem minden egyénfüggő,ahogy az is melyik lakk kinek tetszik,meg az is melyik lakk valakin meddig bírja....nem vagyunk egyformák :)

      Törlés
  4. Úr isten, ez a lakk.... :o az egyik legszebb lila amit láttam. És nyomdázva is gyönyörűséges :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülük,hogy tetszik :) köszönöm <3

      Törlés
  5. Csodás ez a lakk és a mintákkal is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lakk :) nyomdával nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  7. szép nagyon a lakk maga is, de ez a manikűr különlegesen jól sikerült most

    VálaszTörlés
  8. Az alapszín bámulatos, nekem most önmagában tetszik jobban, nagyon drámai hatása van!

    VálaszTörlés
  9. Szép lakk, szeretem ezeket a sötétlilákat :)

    VálaszTörlés
  10. Ahh, csodás ez a lakk, és a név is el lett találva :D A Pueen mintalemez is csodás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja tényleg. :D
      most engem a Rita Ora lakknevek ültettek le ..... :D

      Törlés
  11. Csodálatos tényleg ez a lakk!Pedig tudod én nem vagyok nagy lila rajongó.:D
    Nagyon tetszik a nyomdázott virággal is! Összefoglalva,nagyon szuper manikűr lett!:)

    VálaszTörlés
  12. Csodásan festenek ezek a nyomdázott rózsák :)

    VálaszTörlés
  13. gyönyörű ez a lakk és a mani is :) olyan misztikus fílingű :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!