2014. június 3., kedd

33DC-Chevrons



Sziasztok



A sorozat folytatódik,mai manink a chevrons-cikk-cakk mani.
A manikűrt cellux és olló segítségével akartam megcsinálni,majd lapozgattam a nyomádázó készletem akkor ráakadtam erre a mintára.Akkor miért ne nyomdázzak?!

Segítségemre két lakk volt az egyik Manhattan M&Buffalo-Frrrozen yogurth lila csillámos lakkja és a Flormar 392-es szépsége.
A Manhattan nagyon tetszik,lila kevés csillámmal,szép ez az árnyalat, 2 rétegben tökéletesen fed,gyorsan szárad.Még a Fragrance D oldalról rendeltem,megérte az árát.

A flormar nagyon tetszik,de még mindig nem tudom hova tenni ezt a lakkot.
2 rétegben kevés 3 rétegben sok,és borzalmasan összegyűlik a körömvégeknél.
Alapterv az volt,hogy a nyomdázást a Flormarra csinálom,ekkor jött a képbe a párom,aki mondta: ne már kár elnyomni ennek a lakknak a szépségét egy ilyen mintával.
Ekkot változtattam a felálláson



Nyomdázva









Manhattan Frrrozen yogurth

Flormar 392

Nyomdázva
És a lakkok együtt






Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Flormar 392 három rétegben
Manhattan-M&Buffalo- Frrrozen yogurth 2 rétegben
Mash-52 stamping plate
Konad fekete lakk
Konad top coat




Kedveled az ilyen manikat?


20 megjegyzés :

  1. Hát neked mindenre van körömnyomdalemezed? Irigyellek :P Nagyon szép lett a minta és persze a manikűr is *-* A fekete mintával talán tényleg sokkal jobb, mintha a Flormar lakkal készült volna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majdnem mindenre :D
      szerintem is jobb a minta a lila lakkra és nem a flormarra.
      örülök,hogy tetszik :)

      Törlés
  2. De jól néz ki! Nagyon mutatós lett! :) Szerintem is jobb, hogy a lila lakkra nyomdáztál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik :)
      szerintem is jó választás volt :)

      Törlés
  3. Hát igen, így néz ki egy igazi chevrons mani, kérem szépen! Aki tud az tud :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett, szépek a lakkok is. Megnéztem volna lemattítva is... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez nem is jutott eszembe pedig jó az ötlet....

      Törlés
  5. Úristen,de szép O.O Tökéletes lett, mint mindig mondjuk..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      azért a tökéletestől messze van,de kedves vagy,hogy így látod :)

      Törlés
  6. Erre csak azt tudom mondani CSODÁS! :D
    Nagyon tetszik,úgy összességében minden!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó a nyomda, a közeli képek meg végképp! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ááá végre valaki észrevette.köszönöm :)

      Törlés
  8. Nagyon jó lett, tetszik nagyon :) olyan gyönyörű manikűröket tudsz csinálni *-* én tuti egész nap a kezemet bámulnám ha a helyedben lennék és nekem lennének ilyen gyönyörű lakkozásaim :D

    VálaszTörlés
  9. Egyszerű és nagyszerű. :) Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!