2014. június 10., kedd

33DC-Indian


Sziasztok



33DC témája az Indian,elég könnyű dolgom volt- nyomdapalettával természetesen.
Két színt használtam egy citrom és egy narancsságát,ami a Deborah milano két lakkja.
Valójában nem volt még ilyen márkájú lakkom,valamiért nem éreztem,hogy kellenének,pedig elég szépek,és jó árban is árulják őket.
3 rétegben fedtek,ahhoz képest nagyon gyorsan megszáradtak.
A citromsága nagyon tetszik,van benne némi csillámosság, a naracs sima krémes.












Az álomfogó nagyon nem akart összejönni,nem tudom miért.
Jó ez a paletta,ezzel sikeresen teljesítettem a feladatot :)



Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Deborah Milano-19 Sombrero tan 3 rétegben, 21 Yellow fiz 3 rétegben
Winstonia w213
Dashica sárga és narancs lakk nyomdázni
Kiko top coat





narancs vagy citromsárga a nyerő??



15 megjegyzés :

  1. De jó :) Üde manikűr. Másnál láttam, hogy indiai manit csinált, akkor hogy is van ez? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom. nekem a google indian-ra az indiánokat dobja ki. :D

      Törlés
  2. Szerintem teljesen jól oldottad meg, én sem az indiaira gondoltam volna. Indian, az indián...szerintem :) Nagyon jó lett a manikűr, tetszik a sárga szín.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. húúú ennek örülök,köszönöm,tiszta pánikban voltam reggel,hogy nem jó manit csináltam.Már azon voltam leveszem a bejegyzést.
      érdekes,mert alapból erre asszociáltam :)

      Törlés
  3. Baromi klassz ez a manid *-* amúgy nekem mindkettőt kiírta, de az indiai mellett döntöttem, abban jobban tudtam kreatívkodni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. india jó móka,láttam a manidat és nagyon szép lett :)

      Törlés
  4. király ez a paletta :) anyukám imádná, nagy indián-fan :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is imádom az indiános dolgokat. :)

      Törlés
  5. Engem is elgondolkoztatott, de mivel tribal már volt, ezért az indiai mellett döntöttem végül is. Nem hallottam még ezekről a Deborah lakkokról, de jól mutatnak rajtad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja tribál nálam is volt vagy 3x. amikor megláttam ezt a palettát,el is döntöttem,hogy akkor ez lesz.
      :D

      Törlés
  6. Haláli hogy neked mindenre van egy palettád :D ;) Menő az az indián a középső ujjadon!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!