2014. június 27., péntek

Bourjois-38 Lime catwalk

Sziasztok



Mai napra egy lime lakkot hoztam.
Fragrance D oldalról sikerült hozzájutnom ehhez a lakkhoz,felkenve viszont kicsit csalódnom kellett.
Maga a Bourjois márka jó,eddig nem volt gondom vele,viszont szerintem ez a széria nem az igazi. A So laque! 7 napig kopásmentességet ígér,magas fényt,a fény megvan a tartósság is megvan biztos-rajtam keveset volt fent- viszont a fedése elég gyér.

Ez a lakk is 3 réteges,olyan szép lime színe van,nagyon tetszik....viszont én nem kedvelem az ilyen többréteges lakkokat.
Egy-két helyen látszik,hogy átüt a körömvégeken,ilyenkor sokszor elgondolkozom,hogy a lakk a hibás vagy az extra fehér körömvégem???!?!
Mostanában sokat mérgelődtem ezen,egy-két lakktól ezért is váltam meg,mert rajtam gyengén mutattak.
Nem tudom erre van-e megoldás,komolyan lányok sokszor érzem hátránynak a fehér körömvégeket. :(









Erre a Pet'la palettával nyomdáztam,must have a magyar népmesék minta. :)
Nagyon tetszik,ötletes egyik kedvenc mintám.










Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Bourjois-Lime catwalk 3 rétegben
Pet'la-Whises nyomdapaletta
Dashica pink nyomdázólakk
Kiko fedőlakk



szereted a lime lakkokat?



16 megjegyzés :

  1. Nem pont ezt az árnyalatát szeretem a lime-nak. Viszont én nem látom a fehér körömvégeidet. A minta zseniális :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én látom sajnos. általában olyan képeket teszek fel,amiken annyira nem látszik- 2. képen pl. kisujjon látom :) nobody's perfect :)

      Törlés
    2. Ez olyan tipikus dolog, hogy van egy mikroszkopikus hiba, azt hiszed, mindenki azt nézi, pedig még így, direkt visszanézve a képet is inkább a fényeknek tudnám be a fehérséget, nem a körömvégnek.

      Törlés
    3. teljesen igazad van :) sokszor már csomót keresek a kákán :D szerintem ez ilyen blogger betegség lehet,hogy a tökéletességre törekszem :)

      Törlés
  2. nagyon jó színe van a lakknak *-* a minta pedig csodás *o* egyszóval nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Próbáltad már az ilyeneknél a barázda kitöltő alapokat? Nálam működni szoktak, mert van egy enyhe színük. Most egy essence és egy Seche darabot használok. A minta nagyon bejön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. próbáltam már mindent :D sajnos semmi :( :(

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, nyomdázással és anélkül is jól áll :)

    VálaszTörlés
  5. Huuuu*.* ez a szín-beleszerettem! A nyomdázás is nagyon de nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  6. Ah, imádom a lime zöldet :) Csodás ez a szín! A minta is nagyon jól mutat rajta!

    VálaszTörlés
  7. Már én is mániákusan nézem a körömvégeket..:D
    Szerintem nagyon picit vehető csak észre egyáltalán nem zavaró,sokszor szerintem a fények miatt is van,mert pl. élőben nem is látszik annyira mint a fotókon.:)
    Nagyon tuti színe van ennek a lakknak!
    A minta most nekem nem annyira tetszik,de a pink jól mutat rajta.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!