2014. június 28., szombat

Csajos dolgok-Körömlakk típusok I.



Sziasztok



Körömlakkos blog lévén,egy ilyen jellegű bejegyzés kötelező, próbálom több részletben bemutatni a körömlakk típusokat.
Olyan szinten növekszik a piac,mindig van újabb és újabb lakktípus a nap alatt,szóval nem egyszerű nyomában járni  a trendnek,tisztában lenni a nevekkel.
A nevek általában angol nevek,sokszor elgondolkozok,milyen az általam viselt lakk,most ez amit felkentem foil vagy mirror???



Valamelyik nap teljesen véletlen akadtam rá egy oldalra,ahol taglaláták a körömlakk típusokat.
Viszont időm nem igazán van,hogy minden ujjamra felkenjek 40 féle lakkot,így különböző oldalakról összedtem a képeket,remélem azért így is hasznos lesz ez a bejegyzés illetve sorozat.

Mielőtt félreértés lenne ebből a bejegyzésből, innen szedtem a képeket illetve az adatokat .




Forrás:http://www.nihrida.com/2012/01/nail-polish-finishes.html







Chrome lakkok:


Fémes hatása van ennek a lakktípusnak,olyan tükör szerű de mégsem mirror hatású.
Pl China Glaze Khrome Collection 

A képen :China Glaze Millenium


Crackle

Az alaplakkra kenve berepedezik a fedőlakk,szinte minden márkában van már ilyen.
Ezt a fajta lakkot én szemény szerint annyira nem kedvelem.



Creme

Ez a leginkább használatos körömlakk,csillám nélküli fényes.

A képen: China Glaze Grape Pop






Duochrome


Ez az egyik kedvencem,mindeféle színben pompázik 2 vagy 3 színben attól függ,hogy forgatjuk a kezünket.
Képen: China Glaze Grape Pop



Flakie


Ahogy a nevéből is ered,ez pelyhes,kisebb nagyobb pelyhek vannak a lakkban.

Lehet fedőlakk is,vagy már magába a lakkba van keverve.

Képen :Nfu-oh 51



Foil


Azaz fólia hatás,fémes jellege van de nem olyan fényes mint a chrome lakkok

Képen:Gosh Silver







Frost


Gyöngyházas lakk,kicsit csillámos és olyan hideg hatása van.

Nehezen kezelhető lakkok,látszanak az ecsetvonások és csíkos marad.

Képen: Constance Carroll Apricot Sun




Glitter

Az egyik legelterjettebb lakkfajta,mindenfél csillámok

 (kör négyzet,csillag) található a különböző típusú alaplakkban (krém zselés vagy épp átlátszó)


Képen:  China Glaze Emerald Sparkle.



Holographic



Leginkább napfényben látszik a szívárványos színe.

Sokan összkeverik a duochrome lakkokkal-nem értem hogy lehet-,szerintem egy holo már látzsik az üvegben,hogy holo.


Képen: China Glaze DV8






Folytatása következik....






innen melyik a kedvenc lakktípusod?





8 megjegyzés :

  1. De jó sorozat, már én is kezdtem elveszni :) Most megvilágosodok :) Sokfélét kipróbáltam már, és bár a holos meg a glitteres nagyon mutatós, ha választani kell, mindig krémeset választok, még a homok hatásúnál is kevésbé bírom megunni. Az új zselés lakkok is nagyon jók, főleg, ha nem csak a nevük gél, hanem tényleg hasonlít is a gél-lakkra. Most a krémes-zselés finisht fogom legközelebb kipróbálni.

    Lehetne a díszítési módokról is majd infó? (Pl. nyomdázás, szivacsozás, pöttyözés meg alufóliás meg mittudomén.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én eleinte nem kedveltem a sand lakkokat, aztán valamiért elkezdett az egyik kedvenc lakktípusom lenni. :)
      mosta holoval is így vagyok,imádom hogy nyáron ragyognak a körmeim:)
      összeszedem a díszítési módokat,jó az ötlet köszönöm :)

      Törlés
  2. Nagyon-nagyon tetszik ez a bejegyzés és számomra rendkívül hasznos is, alig várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  3. na akkor megírom megint :) bár nem emlékszem már mit írtam pontosan :D nagyon jó ez a sorozat :) így legalább megtudtam új dolgokat :) volt olyan amit ismertem, csak a nevét nem tudtam :) ez jó ötlet volt :) én is kíváncsi lennék a különböző díszítési módokra :) meg a folytatásra is :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kis sorozatot indítottál,szerintem ez sokaknak hasznos lesz,többek között nekem is,mert én sem vagyok sokszor tisztában ezekkel.
    Nagyon tetszik!:D Jó ötlet!

    VálaszTörlés
  5. Én is csatlakozom az előttem szólókhoz, nagyon hasznos sorozat lesz ez. (-: Tényleg olyan sokféle lakk van már, hogy elég eligazodni. A díszítéssel kapcsolatos sorozat is hasznos lehet. (-: Én nagyon szeretem a lépésről lépésre bejegyzéseket is, van, amit Tőled tanultam.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon várom a folytatást, tetszett :)

    VálaszTörlés
  7. Tetszik a sorozat. :) Hiába olvasgatok már 2 éve körmösblogokat a finishekkel még mindig nem vagyok tisztában... Nálam van gyöngyház, fémes, csillámos, krém és kész... :D Na meg a újdonságok, sand, holo és társaik... :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!