2014. június 29., vasárnap

Dance Legend-Top Prismatic



Sziasztok


Ma mindenképp szerettem volna,már sort írni erről a csodalakkról,hamarosam olvahatjátok,hogy miért kapta meg ezt jelzőt.

Egy szuper körömös csoportban volt szó a Dance Legend lakkokról,majd egyik olvasóm írta,hogy neki ez megvan ...pár kép után eldöntöttem nekem is kell.

Tavaly rendeltem 3 DL lakkot,azóta nem igazán foglalkoztam ezzel a márkával.
Mivel az oldal már küld mindenhova a világba lakkokat,úgy döntöttem megrendelem ezt az egy lakkot,akkor is ha kicsit sokba fog kerülni a postával.

Majd egy hónap múlva kaptam végre kézhez a lakkot- 2 hetet ült nálunk a vámon- szuper csomagolásban érkezett.

Mivel ez a fedőlakk azt ígéri,hogy minden színen működik,azaz minden lakkot holos lakká változtat,elég nehéz volt melyik színekre kenjem fel.
Leginkább neon lakkon érdekelne a dolog,ma viszont sima krémes illetve csillámos lakkokon próbáltam ki.

5 különböző színt kentem fel,egy sárgát,egy kéket egy zöldet,lilát és egy fukszia lakkot.





Itt remegő kézzel felkentem egy lehelletnyi réteget a DL-ből.
Sajnos ma az időjárás nem kedvezett nekem,napfényben készült képek nem készültek :(


















Nyomdáztam is rá :D
Ezt már csak a móka kedvéért.




Imádom ezt a fedőlakkot,ahogy imádom a holo lakkokat. 
Teljesen jó a száradása,direkt nem kentem a holora fedőlakkot,majd erre nyomdáztam.A lilánál kicsit átvette a fehér nyomdázólakk az alapszínt,ezt leszámítva tökéletes.
Abszolút megérte az árát,ilyet még tényleg nem láttam eddig,ez egy csodalakk!!





Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Nicole by Opi-Hit the lights 3 rétegben
Kiko-Laser-Pyschedelic blue 434- 2 rétegben
Sinfulcolors-929 Let's talk 2 rétegben
Aden 2 rétegben
Manhattan- 18s- 2 rétegben
Konad nyomdázó lakkok
Dance Legend-Top Prismatic 1 rétegben
Bundle Monster -Bm-424
Essence top coat






kedveled a holo lakkokat?
tetszik ez a fedőlakk?


35 megjegyzés :

  1. Csodálatos. :) Alig várom, hogy az enyém legyen :D

    VálaszTörlés
  2. wow *w* ez csodálatos, nagyon jó ez a holo-s fedőlakk *o* a nyomdával meg... valami fantasztikus lett... nem is tudnék kedvencet választani, mert egyik szebb mint a másik :3 ha lehetőségem lesz rá tuti én is beszerzem ezt a fedőlakkot :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem megéri...ha szereted a holo lakkojat főleg,szóval én ajánlom :)

      Törlés
  3. Elaléltam... ez nekem is kell, egyértelmű :D

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűséges! Nekem a rózsaszínen tetszik a legjobban. *o*

    VálaszTörlés
  5. Csodálatosak! Nyomdázva valami álomszép, mint a pillangók szárnya.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezért választottam ezt a mintát,imádom a pillangókat :)
      egyből ez jutott eszembe,mind más szín....

      Törlés
  6. Gyönyörű*-* Nekem a lilán és a kéken tetszik a legjobban, de a többin is nagyon szép!:))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól néz ki :) Lehet legközelebb én is megrendelem:)

    VálaszTörlés
  8. Remek találmány! Pinken a legőrültebb, imádnivaló!

    VálaszTörlés
  9. De jó nyomdával!! A zöld szín különösen tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. benned bíztam. a zöld nekem is nagyon tetszik,köszönöm :)

      Törlés
  10. A kékeken csodaszépen fest! *o*

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű *-* "holósító lakk" :D

    VálaszTörlés
  12. Eddig a bornpretty store vékonyan fedő ezüst holo lakkját használtam holo fedőlakként, de abból két réteg kellett az igazi szikrázó holo hatáshoz, az viszont már tompította a színt rendesen, úgyhogy végleg megyőztél, kell nekem is ez a fedőlakk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper ennek tényleg örülök :) ez nagy szó ha azt írod egy lakkra,hogy kell :) köszönöm :)

      Törlés
  13. a holo lakkok külön kis csücsköt foglalnak el a szívemben, de áá ez főleg a kéken és a lilán iszonyúan tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh,szuper,hogy neked is tetszik :) köszönöm

      Törlés
  14. Te jó ég!!Ez a lakk csodás! KELL!
    Mindegyik lakkon nagyon jól működik,kár,hogy nem volt napfény,
    de majd kérek olyan képet is,ha lesz jó idő! :D

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó ez a lakk, e mellé nem is kell sima holo lakk... :D Roppant gazdaságos megoldásos megoldás. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!