2014. június 22., vasárnap

Fake Opi Sheer tints



Sziasztok



Gondolom a felső képre nézve azt hiszitek,elírtam a bejegyzés címét és elittam az eszem:) Nem!! Hogy miért nem? Hamarosan kiderül.


Tegnap egy nagyon szuper bejegyzésre bukkantam,amiben egy lány fake sheer tints lakkokat készített,és megfogalmazódott bennem,megcsinálom én is és leírom nektek a tapasztalataim.
Az eredeti bejegyzés itt van,a lánynak sokkal jobban összejöttek a lakkok mint nekem.
Eredeti Opi Sheer lakkok tulajdonosa vagyok,nos ha már nem sikerült megvennetek,vagy egy alternatívát kerestek itt az alkalom,hogy megcsináljátok otthon.
Szerintem jó ötlet a lakkok kevergetése,ennek elkészítése sem ördöngős.
Ha előbb láttam volna ezt a bejegyzést,nem vettem volna meg az opi lakkokat.....


Lényeg a következő:

  1. sok sok fedőlakk
  2. színes lakk,bármilyen jó
  3. türelem és idő a keveréshez és a sok próbához.

4 lakkot választottam ki amiket kedvem szerint kevergettem,eleinte nem jött össze az egész.
Túl sok színes lakk maradt az üvegben,inkább több fedőlakk kell mint színes.
Az arány kb 80% fedőlakk és 20% színes lakk,ezt elég rendesen össze kell rázni.
2 üveg fedőlakkot elbazilikáztam,szerintem lehetett volna jobb az egész manikűr.
Mérges is vagyok,mert egy-két helyen fekete műanyag darabkák díszelegnek a lakkokban,ez mind a kupaknak köszönhető.GRRR
Mivel már hulla voltam így nem volt kedvem újrafesteni a manikűrt.
Legjobban a neon zöld tetszik,szuper szerintem szépen látható a képeken,viszont a pink elég erős lett az annyira nem jön be.







Szerintem az ilyen manikűrre kell a díszítés,nálam már-már hagyományos nyomdázás ez.
Emily de Molly palettát használtam,így lehet kompenzálni a kisebb hibákat illetve a színek is jobban átjönnek.










Ha kedvet éreztek szerintem érdemes ezzel otthon kísérletezgetni,jó móka és azért pénzt is lehet spórolni vele.


Kommentekre igyekszem válaszolni,mivel ma vasárnap van nálam sacro santo,azaz szent és sérthetetlen a pihenés szempontjából :)



Kellemes napot csajok :)







28 megjegyzés :

  1. Ezt tuti kipróbálom. Köszi az ötletet :)

    Gyönyörű lett nyomdázva *-*

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon ötletes :)
    Szép lett a manikűr:)

    VálaszTörlés
  3. Nyomdázással együtt nagyon tetszik! :)))

    VálaszTörlés
  4. Nem rossz :) De miért fedőlakk, sima színtelen nem jó? És hová tetted a többi lakkot, ami hiányzik az üvegből? Vagy ennyire elfogytak? Ez remek ötlet beszáradó lakkra, kis színtelennel felhígítjuk és máris nem kell kidobni :) Nálam az első kotyvasztás (világosítani akartam egy színt+glitterezni) ment a kukába, most meg nincs olyan lakkom, amit beáldoznék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem színtelen is jó,viszont a lánynál fedőlakk szerepelt. ezért ezt írtam.
      a többi lakkot kiborítottam,500 lakk felett nem hiszem,hogy ezen kéne problémáznom :D :D az essence lakkokat nem igazán sajnálom,ezek régiek is voltak....

      Törlés
  5. Ez nagyon jó :) lehet én is kipróbálom :D átnézem majd a fedőlakkjaim :) minta nèlkül kicsit érdekesen nézett ki :D mintával viszont gyönyörű *o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem a sheer tints lakkok mindenképp nyomdázást vagy legalábbis valamilyen díszítést igényelnek :D

      Törlés
  6. Nagyon ügyes vagy, nekem nyomdázva tetszik legjobban :) A neon zöld szín tényleg szuper lett, de nekem a rózsaszín is tetszik, olyan trópusi hatást értél el vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      a neon nagyon szuper lett szerintem is,legközelebb csak ilyen lakkokat használok :) :)

      Törlés
  7. Gyönyörű szép! Nekem nyomdázva nagyon tetszik!:) Lehet hogy én is kipróbálom:)

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon jó ötlet!:)
    Köszi,hogy megosztottad,én is kifogom próbálni,pont ma akartam lakkokat selejtezni,
    de akkor nem dobálom ki mindet!:D
    Nagyon fain lett a manikűr!

    VálaszTörlés
  9. Tök jók lettek! :) A mintával meg WOW! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik az ötlet! Szuperül néz ki nyomdázva :)

    VálaszTörlés
  11. Szuper lett nyomdázva, pedig nekem általában simán is tetszenek a manikűrök. És az ötletet is köszi, már vannak is jelöltjeim. Üres lakkos üveget lehet valahol kapni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      a kérdés jó,eddig Etsy-n láttam üvegeket,én általában olyat használok,ami már vagy üres,vagy beszáradt a lakk :) kimosás után tökéletes.

      Törlés
  12. Nagyon ügyi vagy, a nyomdázással pedig meg nem mondanám, hogy home made sheer tintek figyelnek alatta :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  13. Hát nem gondoltam volna az első kép láttán, hogy ebből valami jó sülhet ki, erre tessék! Eszméletlen szép lett a végeredmény, megérte a szöszölést :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!