2014. június 11., szerda

Kihívás-15-Watercolour-Opi-Sheer tints



Sziasztok




Imádom az akvarell témát,viszont nem volt hozzá megfelelő alapanyagom :)
Szerintem az Opi-Sheer tints kollekció tökéletes erre a témakörre.

Mini kollekció 4 mini lakkot rejt,sárga pink lila és kék lakkokat.
Szerintem nincs séma mi alapján lehet felkenni,ahogy esik úgy puffan.
Én simán csak "vonalakat" húztam,egyika  másikra mint jó gyerekek az oviban.
A színek nem lettek rosszak ELSŐRE, viszont érzem legközelebb azért jobb lesz.Lehetne több rétegben kenni a csíkokat,én egy alig-alig réteget vetettem a körmömre,de még így is megállta a helyét.





Fehér alaplakk mindenképp kell,enélkül a lakkok simán átlátszóak.
A pink-nek nagyon domináns szerepe van,a többi 3 lakk felkenése a pinkre ad igazi akvarell hatást.
Tetszenek ezek a mini lakkok,de félek,hogy gyorsan elfogynak majd,így már erősen gondolkozok a nagy kivitel beszerzésén.
Biztos vagyok benne,hogy sokatokat nem hoznak illetve hoztak lázba ezek a lakkok,én sok fantáziát látok bennük,már el is képzeltem,hogy fogok pár szuper nyomdamintát kitölteni velük.





A lakk állaga elég érdekes,nekem kicsit nyúlánkosnak tűnt,de nem volt zavaró a lakkozásnál.
Nyomdáztam az Emily de Molly nyomdapalttájával,nagyon tetszik ez a virágos minta.
A nyomdapaletta nagyon szuper,mélyek a minták,szerintem abszolút Moyou minőségűek.










 Végül a CG-Fairy dust fedőlakkját használtam,így lett tökéletes szerintem.








Teljesen odáig vagyok ezekért a mini lakkokért,elmondhatom az idei év legjobb vására volt.
Nem értem miért vártam vele eddig,már réges régen megkellett volna vennem.
A lakkokat innen rendeltem,10 nap alatt megérkeztek.




Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Opi-Alpine snow 2 rétegben
Opi-Sheer tints mini lakkok
Emily de Molly nyomdapaletta EDM05
Konad fekete lakk
China glaze-Fairy dust fedőlakk






neked tetszik ez  a manikűr?
tetszenek a sheer tints lakkok?



53 megjegyzés :

  1. Azt hiszem ez az eddigi kedvenc manim tőled. A minta, az alapszín, a csillám... egyszerűen tökéletes. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon izgalmasak ezek a lakkok, nálad is olyan izgin néznek ki. Nagyon gondolkozom rajta, hogy megrendelem ebay-ről.

    VálaszTörlés
  3. Hát ez egyszerűen csodás! Tényleg nagyon jó vétel volt! :)

    VálaszTörlés
  4. No ez az a mani ami kiütötte a tündéres kedvencemet tőled. Elállt a lélegzetem is!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, és az a legjobb, ahogy látszik a minta árnyéka a lakkon, ettől teljesen odavagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nyomdalemezt pedig meg is rendeltem... :D

      Törlés
    2. nem hiszed el,de amikor a képeket szerkesztettem pont erre lettem figyelmes én is :D :)

      Törlés
    3. szuper!! gyors lesz a posta,én már a harmadikat várom :P

      Törlés
    4. Tényleg? Jó lenne :) Az oldalon 2-5 hetet írnak, azt hiszem.

      Törlés
    5. nekem 2 hét volt. nálam ez extra gyorsnak számít mert sz@r az olasz posta nagyon :D :D

      Törlés
    6. A 2 hétnek én is örülnék :) Most még DL lakkokra is várok, az elvileg 3-4 hét; nem tudom, hogy fogom kibírni addig :D

      Törlés
    7. DL-ből két csomit várok :D hát ne tudd meg.
      minden nap lesem a nyomonkövetési oldalt :D néha már betegesnek érzem magam,komolyan :D :D de hát jók ezek az apró örömök az életben :)
      Te milyen dl lakkokat rendeltél?

      Törlés
    8. A Chameleon kollekciót :D Úgy voltam, vele, hogy inkább megrendelem az összeset, mint utólag bánkódjak, hogy jajj, ez is kellett volna, meg azt sem kellett volna otthagyni...

      Törlés
    9. így gondolkozok én is :D
      most egyenlőre a Wazowski-t vettem meg,utána jönnek a többiek majd :)

      Törlés
  6. Maga a sheer tints nem hoz lázba, ebben a maniban viszont szuper, a minta jól hangsúlyozza a színeket. Nekem jobban tetszik csillám nélkül, de ez egyéni preferencia kérdése:). A bubik az alap, a sheer tint vagy a fedőlakk számlájára írhatóak? Csak mert pl. egy tengeres tematikájú maniban zseniálisak lennének:)!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a csillám sok rá,mondta a párom,hogy ne kenjem fel :D de....szeretek ellentmondani :D
      a makró fotózásnak ez a hátránya minden pici hiba látszik. A nagy melegben a fedőlakkom lett bubis,mindképp a fedőlakk a hibás,általában a nyomdázásra nem sajnálom a fedőlakkot, viszont szegény már elég sűrű is :)

      Törlés
  7. De fura lakkok :D A nyomdával viszont fantasztikusan néz ki, remek ötlet volt, hogy több lakkot is egymásra kentél, mert egy lakk magában nem olyan izgalmas.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem a furasága miatt tetszik.Ilyet még eddig egyik márkánál sem láttam :D
      muszáj egymással variálni a színeket,így izgalmas az egész. :)

      Törlés
  8. Csillámos fedőlakk nélkül nekem jobban tetszik, szerintem úgy a legszebb! :) Kedvenc manim tőled! *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudtam én,hogy nem kell rá :D a páromnak ilyenekben jó szeme van,de nem hallgatok rá,ehhez túl makacs vagyok:) köszönöm,hogy Neked is tetszik :) :)

      Törlés
    2. Én is egy makacsabb vagyok, mint az átlagember. :D

      Törlés
  9. Közelről mintha lebegne a nyomdázás a manikűrön, wow *-* Nekem nagyon tetszenek egyébként ezek a lakkok. Számomra újdonság, de olyan ígéretesnek hangzik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem az árnék miatt van :)
      örülök,hogy tetszik a mani :) köszönöm :)

      Törlés
  10. ez fantasztikus, csodálatos, elképesztő. <3 *-*

    VálaszTörlés
  11. csak egy szó: GYÖNYÖRŰ *o*

    VálaszTörlés
  12. Nem rossz találmány ez a lakk, bár tuti nem hazsnálnám ki... Viszont ezzel a virágos mintával ez az alap isteni! :)

    VálaszTörlés
  13. Csodálatos ez a manikűr!!! :D
    Mindig tudtam,hogy nagyon jó ízlésed van!
    Nekem mindkét változat nagyon bejön a csillámos is és a sima is!:D

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jók ezek a sheer tintek, nem gondoltam volna, hogy ilyet valaha is írok, de ezúttal nekem nyomdázás nélkül tetszik jobban, annyira jó a színek harmóniája, és így jobban érvényesül! Ezek után biztosan én is lecsapok a kis minikre!

    VálaszTörlés
  15. Azok a makrók nagyon durvák az árnyékos nyomdamintával! :O

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!