2014. június 23., hétfő

ManiCute-Pöttyök és csíkok



Sziasztok



Nem tudom,hogy vagytok vele,mostanában csak úgy repülnek a hetek.
Ismét ManiCute és a mai téma a pöttyök és a csíkok.
Holo lakkokat használta,idén mindenképp hódítanak nálam a holo lakkok,ilyen szép napfényes időben vétek nem használni őket.
Pöttyöket és a csíkokat nyomdáztam,a csíkos minta elég kicsi volt a körmömre-hosszában-....
Sok képet készítettem nem bírok egyenlőre betelni a holo lakkokkal :)

Két lakk amit választottam



Simán felkenve a lakkok






Nyomdázva










A téma nagyon jó volt,nem hittem volna,hogy a pöttyök és a csíkok megférnek egymás mellett.


Felhasznált lakkok és kellékek

Nfu-oh-Aqua base
Jade-Mystic gold 2 rétegben
Color club-Kismet 2 rétegben
Konad fekete lakk
Gals-GA10,GA21 stamping plates
Konad top coat











melyiket kedveled jobban:csíkos vagy a pöttyös manikat?



14 megjegyzés :

  1. jó lett :D azok holo lakkok *o* csodaszépek, nekem Moyra van, de az ezeknek a nyomába sem ér *o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      szerintem a holo lakkok alá kell Aqua base,ez hozza ki az igazi holos hatást.
      Moyra lakkra is igaz,azok nekem is megvannak,sima alaplakkon nagyon slamposak,viszont a aqua base-n az igaziak.....ismétlem :szerintem!!

      Törlés
    2. köszi a tippet :) ha lesz majd rá lehetőségem akkor szerzek be olyat is :) lehet majd megkérdezlek téged hol lehet, honnan érdemes, ha majd oda jutok, hogy be tudom szerezni :)

      Törlés
  2. ezeken a holokon nagyon jól mutatnak az egyszerű minták (is) :D

    VálaszTörlés
  3. Szuper jól néznek ki ezek a holo lakkok!
    Na igen akinek van Aqua base-e hozzá.;)
    A minták is nagyon jól mutatnak rajta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. neked is lehetne alaplakkod,sokszor mondtam,hogy vedd meg........

      Törlés
  4. Hű, de szép, ezek a holosak magukban is csodálatosak! Fekete nyomdázás meg a kedvencem :) Ugyan én pöttyös-párti vagyok, de mindkettő minta nagyon tetszik így vegyesen.

    VálaszTörlés
  5. Wáó, ez nagyon klassz lett, kicsit a karácsonyi csomagolópapírok hátoldalára emlékeztet :)

    VálaszTörlés
  6. Fuh, jók ezek a holo lakkok, és a minta is szuper lett.

    VálaszTörlés
  7. állatira távol állnak tőlem ezek a színek, de nyomdázva baromi jól néz ki!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!