2014. június 9., hétfő

ManiCute-Pünkösd


Sziasztok



Ismét itt a ManiCute.
Ennyire bajban még nem voltam mint ezzel a manival kapcsolatban.
Semmi de semmi ötletem nem volt,a Pünkösd nálunk nem is ünnep-érdekes de ez van- szóval nagyon nem kaptam segítséget még a páromtól sem.
Reggel kérdeztem szerinte mi lenne a legjobb erre a témára,azt javasolta kenjek fel egy pink alapot és nyomdázzak rá rózsákat-ugye olvasgattuk a wikipédiát.
Elvileg 7 rózsát akartam,ugye a Pünkösd a 7. héten van a Húsvét után.....
Minden összejött csak a 7 rózsa nem,valójában a színek sem igazán tetszenek.
Bevallom jobb is lehetett volna a manikűrt,de ma reggel más 32 fok volt nem igazán éreztem késztetést erre a feladatra.









Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Mac-Saint germain 3 rétegben
Konad piros lakk nyomdázni és Shaka
Bundle monster-BM 323
Kiko top coat




neked tetszik ez a manikűr?



17 megjegyzés :

  1. Nekem tetszik. Szerintem majd mindenki ötlettelen volt ebben a témában :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Andi.
      hát én mindenképp,nekem a tiéd lett nagy kedvencem!!!!!

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik :) Szép az alap, és a rózsák is :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem szép lett! őleg az a csillámos rózsa tetszik a rózsaszín alapon, olyan elegáns. (-:

    VálaszTörlés
  4. Ez az alapszín gyönyörű!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszik.nem értem miért nem használom soha :(

      Törlés
  5. Szerintem így is szép lett^^

    VálaszTörlés
  6. Nekem is nagyon tetszik! Majdnem egyformát készítettünk.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. láttam :D
      milyen sok ötletünk volt nem??? :D

      Törlés
  7. A piros rózsás változat nagyon tetszik, sajnos a holos lakk kicsit elveszik. De az összkép szerintem szuperül mutat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pontosan,a holo elnyomta az egészet. :( kár érte.....

      Törlés
  8. Csini lett! Főleg a lilás-rózsaszínes lakkal tetszik nagyon a minta. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!