2014. június 6., péntek

Nicole by Opi-Promises in the dark



Sziasztok



Mai napra a Nicole by Opi Dove csoki által inspirált,két lakk közül az utolsót,azaz a  Promises in the dark-ot hoztam.


Az első  lakkról ITT írtam,aki nem látta lesse meg,érdemes.

Ez a lakk szerintem megosztja majd az olvasókat,tekintsünk attól el,hogy a többség ilyen szép napos időben nem hord sötét lakkot,viszont nem várhattam vele őszig. :D Muszáj volt felkennem.
Nekem tetszik ez a lakk,nem vagyok évszakfüggő lakkszínek terén,inkább a kedvem diktál mit kenjek fel.
A lakknak napfényben erőteljes sötétbarna színe van,árnyékban inkább már fekete.Olyan étcsoki színe van.

Könnyű volt vele dolgozni,simán felkentem 2 rétegben,pillanatok alatt megszáradt.
Amúgy nagyon szuper ez a két lakk,talán ez az ami kevésbe tetszik per -pill,a másikban látok egy kis pluszt.







Nyomdáztam is rá :)
Használt paletta a Sugar bubbles volt SB 022.
A lakk megválasztása nem volt maximum,talán másmilyen lakkot is használhattam volna.






Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Nicole by opi-Promises in the dark 2 rétegben
Kleancolor-Sandstone
Neon studs
Kiko top coat





neked tetszik ez a barna manikűr?



7 megjegyzés :

  1. Hűű, tényleg nagyon csokis :) Magamon nem bírom elképzelni (egyelőre) a barna színt, de rajtad nagyon tetszik, főleg mintával.

    VálaszTörlés
  2. Na ez mindenhogy nagyon szép, nyomdázva, anélkül akárhogy :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lakk , nagyon jó rajta a nyomda :)

    VálaszTörlés
  4. Ha csoki színe van valaminek, akkor jöhet! :D

    VálaszTörlés
  5. Van egy hasonló Essie-m, szökő évente egyszer veszem elő. Pedig rajtad pl. nagyon dögös.

    VálaszTörlés
  6. Na erről,most az jutott eszembe,hogy olyan mintha csokiba mártottad volna a körmeidet!:D
    Nekem nagyon bejön ez a barna szín!
    Szerintem pont jó,hogy majdnem fekete és sötét barna színben is pompázik a fényviszonyoktól függően.:)

    VálaszTörlés
  7. Csodás ez a csokiszin, nekem nagyon bejön :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!