2014. június 16., hétfő

Nicole by Opi-Southern charm





Sziasztok




Sokszor megfogadtam magamnak,hogy én ugyan nude lakkot nem fogok venni.
Erre tessék,ma egy nude lakkot hoztam.
Sokszor elcsábulok a promó illetve a swatchos képeknek,ennél a lakknál is ezt történt.
Tavaly amikor nézegettem a Carrie Underwood kollekciót,talán 2 lakk volt az ami igazán tetszett,legutóbb viszont teljesen beleszerettem ebbe a nude árnyalatba.
Nem vagyok nude lakk imádó,sokszor azt érzem a bőrtónusomhoz nem illik,viszont ebben a lakkban nem csalódtam,tökéletesen illik hozzám.

A lakk 3 rétegben fed,3 igazán vékony rétegben,seche vite fedőlakkal pillanatok alatt megszáradt.
Kinéztem egy szuper kis manikűrt,a megvalósításához idő kellett,illetve kedv is,itt sajnos nem megengedett a tévesztés.
Ha egy ujjam elrontottam volna,nem kezdtem volna újra a manikűrt,ehhez nem lett volna lélekjelenlétem.



A következő manikűr ihlette a sajátom elkészítését.

http://www.manictalons.com/2014/05/peek-boo-lace.html#.U57U8o1_ug5



Csodálatos ez a manikűr,elkészítése nem volt egyszerű.
Én a Pet'la Wishes lemezt használtam,itt elérhető, piros lakk pedig a Nicole by Opi-American ass apple pie volt.













Ilyen lett az én verzióm,remélem azért nektek ez is tetszik :)


Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Nicole by Opi-Southern charms 3 rétegben
Nicole by Opi-American ass apple pie 1 rétegben
Cellux
Fekete díszítő lakk
Pet'la Wishes nyomdapaletta
Konad fekete lakk
Konad top coat







kedveled az ilyen nude alapú lakkokat?
illetve a nyomdázást ??













15 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!