2014. június 14., szombat

NOTD-Holo


Sziasztok


Ma holo nap van :)
3 holo lakkot használtam a mai manikűrhöz,kíváncsi avgyok nektek tetszik-e.

Alap a Nfu- oh-Aqua base lakkja volt 4 ujjamon, a gyűrűsre fehér lakk került,plusz a díszítés.
Az átmenet nem igazán látszik,valamiért nem volt összhangban ez  a 3 lakk.De nem bánom,imádom nyáron a holo lakkokat,akár egy színnel is megcsinálhattam volna ezt a manikűrt.
Most a virág lett a kedvencem,imádom,hogy a holo lakkok mennyire szépen passzolnak az egész összképhez,nem sima krémes lakkal lett kitöltve a virágminta.














Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base -csak a gyűrűsujjra
Opi-Alpine snow csak a gyűrűsujjra
Nfu-Oh-Aqua base
Pupa Holographic-031,032,033
Sminkszivacs
Konad fekete lakk
Moyou stamping plate-Pro collection 07
Kiko top coat




kedveled a holo lakkokat?




18 megjegyzés :

  1. A végeredmény nagyon szép. Van holo lakkom, de annyira egy alkalmas lakk, hogy ritkán veszem elő.

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép:) Nekem eddig csak 1 holo lakkom van , de azt nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  3. Én látom az átmenetet;) Szuper lett ez a manid (is), nekem is a virág a kedvencem, hogy ott is átmenet van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      jaja a virágokat is a 3 lakkal töltöttem ki :)

      Törlés
  4. nagyon jó lett :) én is látom az átmenetet :) nekem a Moyra holo lakkjai vannak meg :) de idővel még szeretnék többet is persze :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. moyra nekem is megvan,valamiért én jobban kedvelem a Pupa holókat :)

      Törlés
  5. én is látom az átmenetet. :)) szép lett, bár nem igazán szeretem a holo lakkokat, de ez nagyon tetszik. :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a holo lakk!! Klassz manikűr <3

    VálaszTörlés
  7. az átmenet nagyon szép lett, viszont azt nem értem, hogy miért nem lesz olyan szikrázóan holo egyik ilyen lakk sem ha gradient manit csinál vele az ember :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom. szerintem azért lehet mert ezt sima alaplakkra csinálod. én erre tippelek.

      Törlés
  8. Hű, ez nagyon szép lett, és tényleg ott az átmenet, nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  9. Én is látom *-* lenyűgöző a manid ^_^

    VálaszTörlés
  10. Szerintem is látszik az átmenet!:)
    Nagyon jó lett a gyűrűs ujjadon a minta!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!